View Full Version : Transfers van De Graafschap
mono reynaert
3 juli 2004, 23:08
Wie komen en wie gaan?? Plaats al je transfernieuws en geruchten in deze topic.
cheriff
4 juli 2004, 15:43
komen: ax en bus
gaan: weevers, berck beelenkamp
cheriff
4 juli 2004, 15:45
dit was de ozo volle lisjt va nde graafschap
omdat het ggraafschap bestuur weer lekker licht te slapen in bedje ergens in aruba/ of in een ander land heel ver weg van de achterhook en niet denk aan dat clubje waar zei hun geld aan verdienen, om een hoofdsponsor te zoeken, is er geen geld. dus geen nieuwe spelers!!
volgend jaar dus weer gezellig in een uitverkocht stadion berg en bos, agovv - de graafschap
mono reynaert
5 juli 2004, 13:50
komen: ax en bus
gaan: weevers, berck beelenkampWaar gaat Berck Beelenkamp dan heen??
utregfan
5 juli 2004, 13:54
wie is bus?
en mariana is op proef, is opzich wel een goede voetballer
cheriff
5 juli 2004, 19:09
Waar gaat Berck Beelenkamp dan heen??is nog niet bekend!! hij krijgt helaas geen contract meer bij de graafschap. dus tot nu toe zit hij in de WW
mono reynaert
8 juli 2004, 18:46
Nieuw:
Rob van Dijk
Marino Carrilho
Patrick Ax
John van Beukering
Weg:
Jurgen Wevers
grolschtukker
8 juli 2004, 19:22
wie is bus?en mariana is op proef, is opzich wel een goede voetballerhttp://www.hsc21.nl/webhsc21/wghsc21.nsf/0/925e001ed4a53845c1256e130079e112/Body/M4!OpenElement
Komt dus van HSC'21. Goede back, kan misschien doorgroeien naar de subtop.
cheriff
8 juli 2004, 20:51
hmm. heb hem nog niet zien spelen. ook op de trainingen nog niet gezien (ben dan nog geen training geweest ivm geen tijd)
Reservedoelman Van Dijk onder de lat bij De Graafschap
Doelman Rob van Dijk zet zijn loopbaan zo goed als zeker voort bij De Graafschap. De 35-jarige keeper is met de Doetinchemse club in onderhandeling over een contract. Van Dijk speelde één seizoen voor PSV, waarin hij tot één competitiewedstrijd kwam.
Eerder stond hij onder contract bij Feyenoord en RKC Waalwijk. Zijn contract loopt in Eindhoven nog één jaar door, maar de club gaf aan dat hij transfervrij weg mocht. Met Gomes, Edwin Zoetebier en Nathan Coe heeft PSV momenteel nog drie andere keepers op de loonlijst staan.
Bron:Voetbalzone.nl
cheriff
10 juli 2004, 11:05
bijna zeker!!! eindelijk dit wordt dus de vervanger van klak/weevers. weevers is na rkc vertrokken. klak was de laatste wedstrijden niets meer. denk als van dijk komt dat ie een basis plaats heeft
cheriff
10 juli 2004, 21:43
rob van dijk hgeeft getekent bij de graafschap :thumb:
klik hier voor het nieuwsbericht (http://www.superboeren.nl/online/volledig_nieuws.php?id=1454)
Flugel
11 juli 2004, 12:27
Purrel Fränkel speelt het komende seizoen waarschijnlijk voor De Graafschap.De linksback van Vitesse is nagenoeg ronde met de Doetinchemers. Fränkel heeft in Arnhem nog een doorlopend contract van één seizoen, maar zijn salaris drukt te zwaar op de begroting.
Gert Kruys, trainer van De Graafschap, is blij met Fränkel: "We willen hem al een tijd hebben en het begint er nu echt op te lijken dat het gaat lukken. Ik denk dat het niet lang meer duurt."
Bron www.voetbalzone.nl
Dus hij komt ook denk ik wel slim
Blaugruña
11 juli 2004, 13:47
Als ik het transferbeleid vd Graafschap de laatste weken zo volg, lijkt het alsof de technische staf gewoon elke dinsdag netjes de VI leest en dit als bron van scouting zien ofzo. Echt waardeloos. En dan maar roepen dat alle clubs afwachtend zijn. Hallo! D'r moet er toch 1 de eerste zijn of niet??
Het feit dat Den Bosch zomaar een transfervrije verdediger van Chelsea op proef heeft zegt wat mij betreft al genoeg over de 'kwaliteit' van de technische leiding van de Graafschap. Ron Olyslager is een topper hoor, ik zal zijn jaren op de Vijverberg nooit vergeten, maar het is gewoon belachelijk dat hij zo'n beetje de eindverantwoordelijkheid heeft over het technische beleid.
Na de wedstrijd van gisteren tegen een bijeengeraapt streekteam hou ik m'n hart vast. Als je immers na een week getraind te hebben zo'n team niet eens een klein beetje van de mat kunt spelen...
cheriff
11 juli 2004, 14:07
ben het helemaal met je eens :thumb:
alleen olyslager heeft niet in zn eentje de eindverantwoordelijkheid, dat heeft hij samen met johan tukker!! en die heeft er wel verstand van!! olyslager dient denk ik ook er voor omdat hij weet hoe de club in elkaar zit hij kent de graafschap gewoon goed weet wat voor spelers het best passen bij de graafschap enzovoort
Blaugruña
11 juli 2004, 15:07
ben het helemaal met je eens :thumb:
alleen olyslager heeft niet in zn eentje de eindverantwoordelijkheid, dat heeft hij samen met johan tukker!! en die heeft er wel verstand van!! olyslager dient denk ik ook er voor omdat hij weet hoe de club in elkaar zit hij kent de graafschap gewoon goed weet wat voor spelers het best passen bij de graafschap enzovoort
Daarom zei ik ook ''zo'n beetje de eindverantwoordelijkheid''. Olyslager zal best weten welke spelers bij de Graafschap horen, het is alleen jammer dat 'ie die nooit kan vinden en vastleggen. Vandaar dat ik geen enkel vetrouwen meer heb in het duo, zeker in vergelijking met andere clubs welke met dezelfde financiele middelen werken.
cheriff
11 juli 2004, 17:33
de graafschap laat zich weer van de sterkste kant zien. zo stond vanochtend op alle graafschap site en teletekst van tv gelderland en zelf hier op de site transfer met frankel bijna rond.
en dan kijk je nu op www.superboeren.nl en op teletekst van tv gelderland :
Olyslager: "Komst Frankel onzeker"
De komst van Vitesse-verdediger Purrel Frankel naar De Graafschap is allerminst zeker. Technisch manager Ron Olyslager ziet het niet positief in: "Zoals het er nu voor staat gaat het niet door en gaan we op zoek naar andere kandidaten."
Graafschap-trainer Gert Kruys gaf eerder aan Frankel als een belangrijke aanwinst te zien en dat de overgang van de linksback niet lang meer zou duren.
Frankel zelf heeft al aangegeven graag weer bij zijn oude club in Doetinchem te willen spelen, maar een transfer is op dit moment allerminst zeker.
Bron: Omroep Gelderland
Blaugruña
11 juli 2004, 17:51
snap je dus nou wat ik bedoel?
cheriff
11 juli 2004, 20:17
snap je dus nou wat ik bedoel?jah ik snap wat je bedoelt!! snapte ik allang maar was het niet met je eens. het is niet alleen olyslager maar de spelers en de rest van het bestuur wat al jaren aan het klote is.
Rossonero
22 juli 2004, 13:43
jah ik snap wat je bedoelt!! snapte ik allang maar was het niet met je eens. het is niet alleen olyslager maar de spelers en de rest van het bestuur wat al jaren aan het klote is.
Olyslager is nu ook even op vakantie terwijl er nog een heel leger versterkingen nodig zijn! Goed gepland Ron.
cheriff
24 juli 2004, 13:21
Geert den Ouden, Spira Grujic of allebei ?
De Graafschap is op het moment druk doende de selectie op orde te krijgen. Zoals het er nu voor staat is men bijna rond met Spira Grujic van FC Twente, maar zijn er problemen rondom Geert den Ouden.
De verwachting is dat het met Grujic a.s maandag rond komt, wanneer men tenminste zijn zaakwaarnemer te pakken kan krijgen. Vandaag hadden de speler en trainer Kruys een gesprek, dat naar eigen zeggen gunstig verliep. Hoewel Grujic ook wat aanbiedingen heeft vanuit Italie zou hij niet onwelwillend zijn.
Met Geert den Ouden zag het er in 2e instantie ook goed uit.Kruys vindt dat hij prima past in zijn selectie. Helaas kunnen de laatste berichten vanuit Djurngarden de transfer verstoren. Geert wilde daar graag weg omdat hij niet in het tactisch concept van trainer Zoran Lukic paste. Nu is deze trainer vandaag echter ontslagen. Men heeft daar inmiddels een nieuwe trainer Kjel Jonevret, en die ziet het wel in hem zitten.
meld superboeren.nl
__________________________________________________ ______________
zal mooi zijn dat die 2 komen
Vakantie Grujic hindert De Graafschap
27/7/2004 10:41
De Graafschap wil op korte termijn Spira Grujic contracteren. De vakantie van de Servische verdediger zit de Doetinchemmers dwars.
Grujic ging op zoek naar een nieuwe club, nadat hij het aanbod van FC Twente naast zich had neergelegd. De 32-jarige verdediger vond dat uit de aanbieding geen respect sprak.
Een dienstverband bij FC Brussels kwam er niet. De Graafschap is de volgende club die dingt naar de diensten van Grujic. De overgang wordt vertraagd omdat zowel de Serviër als zijn zaakwaarnemer zich niet in Nederland ophoudt.
'Op dit moment is het lastig om alle betrokken partijen bij elkaar te krijgen. De zaakwaarnemer van Grujic zit in Monaco en de speler zelf geniet nog van zijn vakantie. Qua communicatie is het dan wat lastig', zegt algemeen directeur Johan Tukker op de website van De Graafschap.
De Graafschap verwacht ondanks de problemen Grujic op korte termijn vast te leggen. Trainer Gert Kruys heeft 'hele goede hoop'.
bron vi
lastig verhaal
Karnebeek moet start competitie missen
27/7/2004 12:34
De Graafschap moet het tijdens z'n rentree op het hoogste niveau stellen zonder André Karnebeek. De verdediger kreeg deze week last van een oude blessure die opspeelde en moet daarom zo goed als zeker de start van de competitie missen.
Karnebeek heeft weer last gekregen van zijn hamstring, meldt Omroep Gelderland. Eerder deze voorbereiding verrekte de Tukker ook al een spier, waardoor hij al twee oefenwedstrijden aan zich voorbij moest laten gaan.
Karnebeek is overigens niet de enige Doetinchemmer met malheur. Ook de nieuwe doelman Rob van Dijk kent probleempjes: bij de goalie is maandag vocht geconstateerd zijn zijn knie, waardoor hij in ieder geval dinsdagavond tegen GVVV langs de kant zal blijven.
bron vi
Rossonero
27 juli 2004, 18:46
Waarom koopt De Graafschap bijna alleen maar oude lui die over de top zijn?
grolschtukker
28 juli 2004, 20:21
http://213.201.150.137/271.png
Dus geen Grujic...
cheriff
28 juli 2004, 22:35
jah.....
het gaat er na uitzien dat we 15 augustus na 6 minuten in de kuip al met 3-0 achter staan...........
Rossonero
29 juli 2004, 12:41
jah.....
het gaat er na uitzien dat we 15 augustus na 6 minuten in de kuip al met 3-0 achter staan...........
Daar is toch niets nieuws aan?
cheriff
29 juli 2004, 19:43
Daar is toch niets nieuws aan?dat zeg ik nou ook weer nie. maar het wordt steeds realistersche dat we gewoon een heel seizoen lang onder aan gaan staan en aan het einde zullen we daar ook gaan eindigen
cheriff
29 juli 2004, 19:44
Waarom koopt De Graafschap bijna alleen maar oude lui die over de top zijn?
omdat de graafschap geen eravaring heeft!! meer dan de helft van de selectie heeft nooit in de eredivisie gespeeld
mono reynaert
29 juli 2004, 21:49
De Graafschap heeft beet: Kalezic komt
29/7/2004 17:39
De Graafschap heeft de zo gewenste versterking voor de verdediging gevonden. Darije Kalezic tekende voor twee jaar bij de club uit Doetinchem. De 34-jarige Bosniër komt over van AGOVV Apeldoorn en speelde in Nederland ook al voor FC Den Bosch en RKC Waalwijk.
De Graafschap zag eerder de komst van Spira Grujic afketsen. De Serviër bleek te hoge financiële eisen hebben voor de Superboeren. 'We zullen direct weer aan de slag gaan', liet directeur Johan Tukker daarop weten aan Omroep Gelderland. Om een dag later Kalezic in te lijven.
bron: www.vi.nl
Dus geen Grujic maar Kalezic.
cheriff
29 juli 2004, 23:49
schiet je helemaal nixs mee op met deze speler!!! zo slecht vind ik hem
Thijzz
30 juli 2004, 07:45
is dat een versterking? :|
cheriff
30 juli 2004, 12:18
is dat een versterking? :|denk eerder een verzwakking :|
Scorpion
30 juli 2004, 17:27
De Graafschap in onderhandeling met Michael Dingsdag.
De Graafschap zal deze week nog om de tafel gaan met Vitesse-verdediger Michael Dingsdag. Twee weken geleden toonden de Achterhoekers al interesse voor Dingsdag. Toen werd de interesse echter niet concreet, omdat De Graafschap eerst nog andere opties wilde bestuderen. Nu een transfer van Spira Grujic is afgeketst vanwege de hoge financiële eisen van de Joegoslaaf, wil De Graafschap de 21-jarige Amsterdammer naar Doetinchem halen. Michael Dingsdag gaf eerder al te kennen een overgang naar de promovendus niet uit te sluiten. Bij Vitesse hoeft Dingsdag niet te rekenen op een basisplaats. Een transfer is voor Vitesse dan ook bespreekbaar.
Bron: Vitesse.org
Is Michael Dingsdag geen versterking voor De Graafschap??
RemcodeHoop
30 juli 2004, 21:12
nou volgens mij is alles bijna een versterking voor de Graafschap!
cheriff
31 juli 2004, 11:59
dingsdag is geen versterking voor de graafschap laat hem maar lekker bij die club in arnhem blijven!!
cheriff
31 juli 2004, 12:03
www.superboeren.nl meld 2 nieuwsberichten over berck beelenkamp en den ouden!!
De Graafschap wil Berck Beelenkamp terug
De Graafschap poogt Milan Berck Beelenkamp te strikken voor een terugkeer naar Doetinchem. De verdediger traint momenteel bij FC Volendam om zijn conditie op peil te houden.
Berck Beelenkamp kreeg in April van dit jaar te horen dat zijn aflopende contract niet verlengd zou worden, De 26 jarig BB speelde een ijzersterke nacompetitie en hoopte na de promotie alsnog op een nieuwe verbintenis. Die kwam er echter niet omdat De Graafschap hoopte op andere spelers. Voetballer als Spira Grujic en Feyenoorder Peter van den Berg kwamen echter niet. Omdat de selectie, ondanks de komst van AGOVV-verdediger Darije Kalezic, smal is, wil de Doetinchemse club Berck Beelenkamp binnen halen. Berck Beelenkamp, die vanaf 1999 in Doetinchem speelde, gaf onlangs aan dolgraag terug te keren naar de Achterhoekse eredivisionist.
Verder hoopt de club nog steeds op Geert den Ouden, maar het Zweedse Djurgardens wil geld zien voor de aanvaller.
Bron: De Gelderlander
lijkt me goed dat berckbeelenkamp terug keert naar de graafschap eindelijk een speler na bus en carilho waar we wat aan hebben!!
cheriff
31 juli 2004, 12:04
hier het bericht van geert den ouden:
De Graafschap doet bod op Den Ouden
Directeur Johan Tukker van De Graafschap heeft bij de Zweedse club Djurgardens IF een bod gedaan op speler Geert den Ouden. De Doetinchemse club wil de spits graag voor een jaar huren, omdat het contract van Den Ouden nog anderhalf jaar doorloopt.
Den Ouden ziet een overgang naar De Graafschap wel zitten, maar de ex-RBC speler staat ook in de belangstelling van eredivisieclub ADO Den Haag.
Trainer Gert Kruys ziet in Den Ouden een geschikte speler die voorin een tandem kan vormen met Jhon van Beukering. Djurgardens praat op korte termijn met De Graafschap over het bod.
dit lijkt me ook een goede speler. om bij de selectie te voegen!! zal zeer mooi zijn dat hij naar de graafschap komt!!
Rossonero
31 juli 2004, 12:34
dingsdag is geen versterking voor de graafschap laat hem maar lekker bij die club in arnhem blijven!!
Hij is beter dan die 34 jarige Kalezic.
utopia
19 augustus 2004, 21:38
MAMADOU ZONGO NAAR DE GRAAFSCHAP
19-augustus-2004 : MAMADOU ZONGO NAAR DE GRAAFSCHAP
Mamadou Zongo, de aanvaller uit Burkina Faso, speelt tot het einde van het seizoen op huurbasis voor De Graafschap.
Mamadou Zongo wordt per direct verhuurd aan De Graafschap. De aanvaller voegt zich vrijdag al bij de selectie van trainer Gert Kruys. De promovendus verloor het eerste competitieduel met 6-1 in De Kuip van Feyenoord. Aanstaande zondag speelt de ploeg thuis op de de Vijverberg tegen FC Den Bosch.
bron: Vitesse.nl
Zongo liet bij Vitesse zien dat hij het erg moeilijk had om na zijn blessure goed terug te komen, na zijn rentree heeft hij dan ook weinig goeds laten zien in Gelredome, zelf vind ik dat dit geen versterking is voor de Graafschap; maar omdat veel spelers niet haalbaar zijn is dit de noodoplossing....
Kortom Zongo is een slechte aankoop voor de Graafschap en zal naar mijn weten weinig goeds laten zien bij zij nieuwe werkgever...
Vitesse kan deze ''transfer'' natuurlijk goed gebruiken en heeft het slim gedaan om hem te verhuren...ik wens hem bij de graafschap wel het beste toe...
Blaugruña
20 augustus 2004, 10:49
Tsja, ik vind het eerlijk gezegd een beetje vroeg om nu al zo'n duidelijke mening te hebben over Zongo. Je kunt nu nog niet voorspellen of Zongo hetzelfde, of misschien wel een hoger niveau, bij de Graafschap gaat halen. Bij Vitesse heeft hij altijd om een basisplaats moeten vechten. Misschien dat als hij bij de Graafschap de eerste wedstrijden het vertrouwen van Kruys krijgt, hij zich prima ontwikkelt. Laten we de eerste paar wedstrijden eerst maar eens afwachten. Zijn statistieken (14 goals in 75 wedstrijden, waarvan veel invalbeurten, aantal assists onbekend) zijn niet zo heel erg slecht, zeker niet als van Beukering in eerste instantie de scorende man moet worden. We zullen het zien.
A4e
20 augustus 2004, 10:51
vindt zongo niet goed genoeg voor vitesse, maar bij de graafschap past hij wel en kan hij mooie dingen gaan laten zien
utopia
20 augustus 2004, 13:31
Tsja, ik vind het eerlijk gezegd een beetje vroeg om nu al zo'n duidelijke mening te hebben over Zongo. Je kunt nu nog niet voorspellen of Zongo hetzelfde, of misschien wel een hoger niveau, bij de Graafschap gaat halen. Bij Vitesse heeft hij altijd om een basisplaats moeten vechten. Misschien dat als hij bij de Graafschap de eerste wedstrijden het vertrouwen van Kruys krijgt, hij zich prima ontwikkelt. Laten we de eerste paar wedstrijden eerst maar eens afwachten. Zijn statistieken (14 goals in 75 wedstrijden, waarvan veel invalbeurten, aantal assists onbekend) zijn niet zo heel erg slecht, zeker niet als van Beukering in eerste instantie de scorende man moet worden. We zullen het zien.
ALs je invalt ben je vaak niet beter dan de basiself (let op: in dit geval), dit was bij Vitesse duidelijk het geval....hij had vorig seizoen toen Amoah en Rink er nog niet waren alleen v.beukering,Mbamba en Rojer voor zich....Mbamba werd topscorer en V.beukering bleef maar in de basis staan omdat hij gewoon geen gelijkwaardige concurrentie had....Nu moet hij om V.beukering heen spelen, maar waarom zou je geld uitgeven aan een zeer matige speler als je al opkomend talent als Haklander hebt ? Verder heeft Zongo ik meen 2 goals gemaakt, sinds zijn rentree tegen Fortuna Sittard in de beker....dat was in de winter...hij heeft zat basisplekken gehad maar hij verprutste het steeds....ik heb hem op niet 1 assist kunnen betrappen ( ik herrinner me er iig geen 1) dus of hij van toegevoegde waarde zal zijn...ik betwijfel het...Valeev en Michi zijn zelfs beter...
Rossonero
20 augustus 2004, 16:06
Elke versterking is welkom bij de Graafschap en ik ben ervan overtuigd dat ze Zongo wel kunnen gebruiken voorin.
Bernardo
20 augustus 2004, 16:10
Elke versterking is welkom bij de Graafschap en ik ben ervan overtuigd dat ze Zongo wel kunnen gebruiken voorin.
Ben ik met eens en Zongo heeft ook nog wel de nodige ervaringmet zich mee
Satioz
20 augustus 2004, 16:20
Goede zet van De graafshap
cheriff
20 augustus 2004, 21:28
maar waarom zou je geld uitgeven aan een zeer matige speler als je al opkomend talent als Haklander hebt ?..........
helaas moet ik je helemaal gelijk geven........ tis weer zo'n wanhoops zet van de graafschap. het bestuur weet dat de supporters klagen wanneer er eens een aankoop wordt gedaan... en dan pakken ze zo speler, zelf vind ik hem trouwens ook niet goed. misschien veranderd dat, maar ja dat verwacht ik niet want wie stijgt boven zijn eigen kwaliteiten uit die bij de graafschap voetbalt.
en we dalen samen steeds verder weg, stukje bij stukje gaat mijn club verder kapot!!
Wilco1961
21 augustus 2004, 01:56
Na zijn knieblessure heeft hij nog niet zijn oude niveau terug, en dat is jammer.
Maar als hij veel speelt zou hij wel eens een goede waarde voor de Graafschap
kunnen zijn.
cheriff
22 augustus 2004, 22:54
ik moet toegeven hij speelde vandaag tegen den bosch een aardige wedstrijd.
Jan Sommerdijk
29 augustus 2004, 02:04
Zongo is een regelrechte ramp ! Jullie mogen 'm houden daar in Doetinchem !
RemcodeHoop
29 augustus 2004, 14:42
Zongo is vet cool. leuk dat die gisteren scoorde. :thumb:
cheriff
29 augustus 2004, 14:49
Zongo is een regelrechte ramp ! Jullie mogen 'm houden daar in Doetinchem ! hou je jan sommerdijk dan ook maar fijn in arnhem!! die hoef ik ook niet in dtc te hebben!!
maar zongo ik had er geen goede indruk eerst over maar die neem ik nu terug
Thijzz
7 november 2004, 13:40
Vanaf aanstaande maandag komen de spelers Stéphane Stassin en Kurt van de Paar (foto) op proef bij De Graafschap. Vooral de laatste maakte furore bij FC Twente, ging daarna richting Turkije en keerde terug in België bij Maasmechelen. Sinds deze zomer zit Van de Paar zonder club.
Zijn landgenoot Stassin zit ook al een poosje zonder werkgever. De 28-jarige verdedigende middenvelder kwam eerder uit voor RSC Anderlecht, Borussia Mönchengladbach en trainde onlangs op proef mee bij het Franse AJ Auxerre.
Ook traint Magno Mocelin de aankomende week nog mee bij de Doetinchemmers, die naarstig op zoek zijn naar versterkingen.
Van de Paar tuurlijk goede speler bij Twente paar goede jaren gehad toen naar Trabzonspor helaas lukte dat niet en vorig jaar in de Belgische 2e klasse bij Patro Maasmechelen. Ben benieuwd of hij nog het niveau heeft van 3 jaar geleden.
Stassin ik ken hem wel hij had zijn sterke jaren bij Anderlecht maar bij M'gladbach is hij net zoals Peter van Houdt vergeten helaas misschien kan de Graafschap hem weer zijn oude niveau terug brengen
Zuiderparker
8 november 2004, 14:21
Die vd Paar zou ik nooit contracteren!!
Hij zou vorig seizoen bij ADO gaan tekenen, maar ineens kwamen er allerlei medische problemen om de hoek kijken, daarom ging de verbintenis niet door.
En nu heeft hij in Turkije ook bijna nooit gespeeld door knieproblemen...
Jullie hebben toch spelers nodig die direct inzetbaar zijn?
Michael Jordan
9 november 2004, 12:14
Damn het is 5 voor 12 voor de Graafschap. Als ze niet gauw een paar eredivisie spelers contracteren dan wordt het volgende seizoen weer Gouden Gids Divisie. Aan deze 2 matige spelers heeft de Graafschap niets aan. Ga langs alle topclubs kijk wie op de bank zit? OPSCHIETEN TEMPO MAKEN ANDERS ZIJN JULLIE TE LAAT !!!!
cheriff
10 november 2004, 16:57
5 voor 12 bij de graafschap?? nou volgens mij al kwart over 4!! iedereen zegt al jaren het is 5 voor 12 :( van de paar heeft niet een goede indruk achtergelaten bij de oeefenwedstrijd tegen HSC 21 (over de uitslag praten we niet :( ) mango heeft een contract aangeboden gekregen en die andere belgische man heeft een goede indruk achter gelaten en zal waarschijnlijk ook wel een contract ontvangen
utregfan
11 november 2004, 16:43
die van der paar zou ik wel contracteren als ik de graafschap was.
bij twente was het altijd een zeer leuke speler
Thijzz
11 november 2004, 19:25
Ze hebben wel meer nodig...
Magno is zoiezo een goede aankoop dan heb je naast van de Beukering een goede ervaren speler..
Nu nog naast Dave Bus een goede verdediger dit is dus Stassin neem ik aan die ook de nodige ervaring meer brengt.
Op het middenveld heb IK verschillende namen gehoord met spelers zoals:
- Nicolas Bonnal
- Bobby Petta
- Roberto Pinto
- Markus Anfang
Van de Paar die laat maar zitten verschikkelijke speler.
utregfan
11 november 2004, 19:28
pinto stond vorig jaar in de belangstelling van vitesse toch?
anfang speelt toch bij wolfsburg of niet?
Thijzz
11 november 2004, 19:36
pinto stond vorig jaar in de belangstelling van vitesse toch?
anfang speelt toch bij wolfsburg of niet?
klopttttt
utregfan
11 november 2004, 19:57
waar komt nicola bonnal vandaan?
gaan er nog meer geruchten dan deze?
Scorpion
13 november 2004, 12:05
Magno is de eerste nieuweling die De Graafschap moet behoeden van degradatie. De Braziliaanse aanvaller tekende na een geslaagde stage bij de Doetinchemse club.
Mede vanwege belangstelling van een andere club deed De Graafschap de dertigjarige Magno woensdag een aanbieding. De aanvaller, die afgelopen seizoen uitkwam voor het Spaanse Alavés, kon zich daarin vinden en tekende tot het einde van het seizoen.
'Ik ben erg enthousiast over De Graafschap. Ze hebben me vanaf het begin het gevoel gegeven dat ik me hier kan thuis voelen. De sfeer bij De Graafschap spreekt me erg aan. Ik ben goed opgevangen door de iedereen bij de club, dus was de keuze niet moeilijk om hier te tekenen', zei Magno op de website van De Graafschap.
De Graafschap hoopt Magno dit weekeinde al te kunnen opstellen. 'Wij moeten nu snel handelen om hem speelgerechtigd te krijgen voor de komende wedstrijd tegen RKC. Zijn laatste club, Alavés, moet dan ook vlot mee werken. Als het allemaal lukt kunnen we Magno voor zondag aanmelden bij de KNVB. We moeten nog wel in acht houden dat hij nog groen licht moet krijgen van onze medische staf, maar ik zie daarin geen problemen', aldus algemeen directeur Johan Tukker.
Magno is mogelijk niet de enige speler die nog voor de winterstop wordt toegevoegd aan de selectie van Gert Kruys. Momenteel werken ook Kurt Van De Paar en Stéphane Stassin een stage af bij De Graafschap.
Bron: Vi.nl
Sheva
14 november 2004, 00:23
wees er maar blij mee, gaan jullie nog wat aan hebben.
cheriff
14 november 2004, 15:32
ik hoop het!
we hebben wel meer eens goede spelers gehad bij de graafschap, was er volle vertrouwen in die speler! en dan speelde hij bij de graafschap een stuk minder!
Scorpion
16 november 2004, 16:05
waar komt nicola bonnal vandaan?
gaan er nog meer geruchten dan deze?
Paspoort
Voornaam: Nicolas
Achternaam: Bonnal
Geboortedatum: 16-10-1976
Geboorteplaats: Saint-Priest, Frankrijk
Speler van: Lille
Verder:
Belgische stagiairs weg bij De Graafschap
De Graafschap is zijn twee Belgische stagairs kwijt. Kurt Van De Paar voldeed niet aan de verwachtingen, Stephane Stassin beviel wel, maar koos voor een andere club.
De twee Belgen waren al enige tijd op proef in Doetinchem. 'Van De Paar bracht niet wat wij verwachtten, dus met hem gaan we niet door', legt algemeen directeur Johan Tukker uit in de nieuwe Voetbal International.
'Ik heb begrepen dat Van De Paar heeft gekozen voor een proefperiode bij een andere club', vult technisch directeur Ron Olyslager aan, op de website van zijn club.
Stassin heeft zelfs al een contract getekend bij een andere werkgever, het Franse Angers. 'Stassin was op zich wel een interessante speler, maar hij vertrok', aldus directeur Tukker.
Bron: VI.nl
Bonehead
26 november 2004, 15:06
De Graafschap gokt op Gorgi Hristov
26/11/2004 13:33
Gorgi Hristov krijgt de kans zich te bewijzen bij De Graafschap. De Macedonische spits traint sinds vrijdag mee met De Superboeren.
'Ook volgende week zal hij met ons meetrainen', meldt technisch manager Ron Olyslager op de website van De Graafschap. 'Doordat hij op dit moment geen club heeft, zou hij per direct inzetbaar voor ons kunnen zijn.'
Hristov stond al twee keer eerder bij een Nederlandse club onder contract. In de zomer van 2000 belandde hij bij NEC, waar hij een sterk eerste seizoen doormaakte. Hij scoorde vijftien keer in 25 duels en vormde een goed koppel met Jack de Gier.
Sindsdien is de 46-voudig international (16 goals) aan het kwakkelen, mede door enkele zware blessures. In zijn laatste twee Nijmeegse seizoenen kwam hij tot dertig duels en drie goals.
Zijn verblijf bij FC Zwolle was vorig seizoen evenmin een succes. Door een blessure aan zijn linkerknie, kwam hij na de winterstop niet meer in actie. Namens Zwolle kwam hij tot dertien wedstrijden, waarin hij vier maal scoorde.
Voor hij naar Nederland toog speelde hij voor Partizan Belgrado en Barnsley.
Bron: Vi.nl
Ik denk dat De Graafschap hier helemaal niks aan heeft. De man valt van de ene blessure naar de andere. Hij heeft eens 10 wedstrijden achter elkaar gespeeld bij NEC en daarna is het niks meer gewoorden. Dit is toch niet de speler die De Graafschap helpt?
Bobby
26 november 2004, 15:07
Inderdaad, lijkt me ook niks..te blessure gevoelig.
Maar je kan hem altijd een kans geven, hij kost toch (bijna) niks.
miklo
26 november 2004, 15:09
Ik ben bang dat jullie gelijk hebben, ze kunnen misschien beter hun aandacht vestigen op spelers waarvan je meer zekerheid hebt. Dat heeft de Graafschap meer nodig dan een gok.
Ronaldo de Jong
27 november 2004, 12:04
Vergis je niet hoor,Hristov is een goede speler.NEC is heel dom geweest dat ze hem geen 2de kans hebben gegeven.Want hij was een goeie spits.Als je 15 keer in 25 wedstrijden weet te scoren bij een (toen nog) degradatiekandidaaten 4 keer in 13 wedstrijden bij een club die (toen) niet eens in de eredivisie hoorde ben je wel degelijk een goede spits.Alleen jammer dat ie vaak gebleseerd is.
nec77
29 november 2004, 16:33
Hristov is de beste spits die ik ooit bij NEC heb gezien (als hij fit is uiteraard). De Graafschap zou heel veel plezier kunnen beleven aan een fitte Hristov.
Rossonero
29 november 2004, 17:09
Weer zo'n figuur die constant geblesseerd is, daar heeft de Graafschap niets aan.
cheriff
30 november 2004, 14:22
Hristov is de beste spits die ik ooit bij NEC heb gezien (als hij fit is uiteraard). De Graafschap zou heel veel plezier kunnen beleven aan een fitte Hristov.als hij fit is ja, dan zal je plezier van hem kunnen beleven. maar ja wanneer is hij weer eens fit dan?? ik zelf denk dat hij dat echt niet wordt bij de graafschap.
van mij mag hij lekker in macedonie blijven
RuudGulit
17 december 2004, 21:24
hier het bericht van geert den ouden:
De Graafschap doet bod op Den Ouden
Directeur Johan Tukker van De Graafschap heeft bij de Zweedse club Djurgardens IF een bod gedaan op speler Geert den Ouden. De Doetinchemse club wil de spits graag voor een jaar huren, omdat het contract van Den Ouden nog anderhalf jaar doorloopt.
Den Ouden ziet een overgang naar De Graafschap wel zitten, maar de ex-RBC speler staat ook in de belangstelling van eredivisieclub ADO Den Haag.
Trainer Gert Kruys ziet in Den Ouden een geschikte speler die voorin een tandem kan vormen met Jhon van Beukering. Djurgardens praat op korte termijn met De Graafschap over het bod.
dit lijkt me ook een goede speler. om bij de selectie te voegen!! zal zeer mooi zijn dat hij naar de graafschap komt!!
als jullie een spits zoeken kunnen jullie misschien Hallfredsson huren van feyenoord
cheriff
19 december 2004, 22:34
als jullie een spits zoeken kunnen jullie misschien Hallfredsson huren van feyenoord
nooit van gehoord, ik denk ook dat ik dat het liefst zo zal wil houden.
ik zoek meer nederlandse spelers, die er voor willen gaan. die elke minuut strijden. gewoon spelers, die hier in de buurt, met de fiets naar de training gaan.
JuanPabloSorin
19 december 2004, 22:55
Mtiliga een optie ?
WHU
19 december 2004, 22:58
Mtiliga een optie ?
Mogen ze gratis hebben, als ze beloven Song er ook bij te nemen.
Bernardo
19 december 2004, 22:59
Savas weet mischien nog wel wat spelers... :bier:
Ronaldo de Jong
20 december 2004, 22:02
Dom dat ze Hristov geen contract hebben aangeboden
utregfan
21 december 2004, 11:41
als ze ergens geen spelers nodig hebben dan is het in de aanval
Ronaldo de Jong
21 december 2004, 13:45
als ze ergens geen spelers nodig hebben dan is het in de aanval
Waarom testen ze un dan...?? :s
boeren1
21 december 2004, 15:23
Wie komen en wie gaan?? Plaats al je transfernieuws en geruchten in deze topic.
Ik hoorde dat de Graafschap Ebi Smolarek wil hebben...doe het niet!
Ze hebben juist ervaren krachtpatsers nodig en niet zown jong lichtgewichtje
kijk anders eens bij het 1e van VIOD uit Doetinchem. Daar speelt ene Mugdim Kashinchsa. Hij is een slechte voetballer, maar de Graafschap wil hem denk ik wel hebben. Of kijk anders eens bij vv Gendringen, wie daar op de tribune zit. Ene Tim Kuiper. Ook goede supporter. Probeer hem maar eens naar de Vijverberg te halen...greetzzz PSV rlzz
Rossonero
21 december 2004, 18:11
Ik hoorde dat de Graafschap Ebi Smolarek wil hebben...doe het niet!
Ze hebben juist ervaren krachtpatsers nodig en niet zown jong lichtgewichtje
kijk anders eens bij het 1e van VIOD uit Doetinchem. Daar speelt ene Mugdim Kashinchsa. Hij is een slechte voetballer, maar de Graafschap wil hem denk ik wel hebben. Of kijk anders eens bij vv Gendringen, wie daar op de tribune zit. Ene Tim Kuiper. Ook goede supporter. Probeer hem maar eens naar de Vijverberg te halen...greetzzz PSV rlzz
Viod? Laat me niet lachen, dan kijken ze eerst wel bij DZC.
JuanPabloSorin
21 december 2004, 19:15
peter van Vossen niet weer in beeld om terug te keren op de vijverberg ? en Bert Konterman heeft ook nog geen nieuwe club. Zij zijn beide degradatievoetbal gewend na vorig jaar met vitesse nog samen in de nacompetitie te hebben gespeeld.
Bert K, de verlosser van de Vijverberg !
grolschtukker
23 december 2004, 00:23
peter van Vossen niet weer in beeld om terug te keren op de vijverberg ? en Bert Konterman heeft ook nog geen nieuwe club. Zij zijn beide degradatievoetbal gewend na vorig jaar met vitesse nog samen in de nacompetitie te hebben gespeeld.
Bert K, de verlosser van de Vijverberg !
Bert K, heeft al een baan bij RTV Oost. Lijkt me sterk dat hij terugkomt...
collin-nmgn
30 december 2004, 00:19
Weer zo'n figuur die constant geblesseerd is, daar heeft de Graafschap niets aan.
Welke spelers heeft De Graafschap dan wel nodig?
utregfan
31 december 2004, 11:41
robbemond komt en pardo ook zo goed als zeker! bron: de telegraaf
nirvana4life
1 januari 2005, 16:39
De Graafschap verlost Robbemond van AZ
31/12/2004 16:21
De Graafschap heeft Reinier Robbemond overgenomen van AZ. De 32-jarige middenvelder tekende tot aan het einde van het seizoen. Als De Graaschap erin slaagt niet te degraderen, wordt Robbemonds contract met twee jaar verlengd.
'Robbemond moet nog wel medisch gekeurd worden', gaf algemeen directeur Johan Tukker aan op de website van de club uit Doetinchem. 'Wanneer alles goed verloopt voegt hij zich maandag bij de selectie.'
Robbemond speelde ruim een jaar niet voor AZ nadat in november 2003 bleek dat hij met een zware knieblessure kampte. In januari 2004 keerde hij terug in de ploeg maar dit seizoen is hij buiten de boot gevallen bij AZ.
'Ik weet ook dat de club van uit een moeilijke situatie komt. Toch hoop ik belangrijk te kunnen zijn voor de ploeg en op momenten voor de nodige rust te kunnen zorgen', liet Robbemond weten.
bron: vi.nl
mono reynaert
1 januari 2005, 19:12
robbemond komt en pardo ook zo goed als zeker! bron: de telegraafPardo zou toch zo goed als zeker naar RBC gaan :s
utregfan
1 januari 2005, 22:13
ik weet niet,maar meer bronnen melden het dus zal wel kloppen denk ik
NV-Producties
2 januari 2005, 12:41
De Graafschap toont serieuze interesse voor Antoine van der Linden
De Graafschap gaat binnenkort aan de tafel voor Antoine van der Linden.
Hij kan waarschijnlijk een contract tekenen voor 2 jaar.
Hij speelt bij FC Groningen,daarvoor bij Emmen.
Rossonero
2 januari 2005, 12:55
Een wissel van Groningen, nee daar heb je wat aan.
mono reynaert
2 januari 2005, 15:59
De Graafschap toont serieuze interesse voor Antoine van der Linden
De Graafschap gaat binnenkort aan de tafel voor Antoine van der Linden.
Hij kan waarschijnlijk een contract tekenen voor 2 jaar.
Hij speelt bij FC Groningen,daarvoor bij Emmen.Wat is je bron?
riotex
5 januari 2005, 14:39
Ibrahim Affelay misschien een kleine optie. Om te huren van PSV.
mono reynaert
5 januari 2005, 18:27
Heeft De Graafschap nou niet genoeg middenvelders?
riotex
5 januari 2005, 18:29
Genoeg middevelders, maar ze zijn dus niet zo goed...
cheriff
6 januari 2005, 19:33
ag jaah ik weet het ook niet... een verdediger en een aanvaller moeten er nog bij!!! vind ik
collin-nmgn
6 januari 2005, 21:36
De Graafschap heeft het contract van verdediger Dave Bus met 3,5 seizoen verlengd. De 26-jarige spelers is bezig aan zijn eerste jaar bij de Superboeren. Vorig seizoen kwam hij nog uit voor zondaghoofdklasser HSC'21. Bus stond in de belangstelling van meerdere eredivisieclubs.
Algemeen directeur Johan Tukker op de website van de Doetinchemers: “We zijn met Bus woensdagavond tot overeenstemming gekomen en hebben zijn contract opengebroken en verlengd. We kunnen niet anders dan zeer tevreden zijn over zijn ontwikkeling sinds hij hier is. Hij heeft het in feite zelf afgedwongen.
Bron: www.voetbalzone.nl
riotex
7 januari 2005, 02:36
De Graafschap heeft het contract van verdediger Dave Bus met 3,5 seizoen verlengd. De 26-jarige spelers is bezig aan zijn eerste jaar bij de Superboeren. Vorig seizoen kwam hij nog uit voor zondaghoofdklasser HSC'21. Bus stond in de belangstelling van meerdere eredivisieclubs.
Algemeen directeur Johan Tukker op de website van de Doetinchemers: “We zijn met Bus woensdagavond tot overeenstemming gekomen en hebben zijn contract opengebroken en verlengd. We kunnen niet anders dan zeer tevreden zijn over zijn ontwikkeling sinds hij hier is. Hij heeft het in feite zelf afgedwongen.
Bron: www.voetbalzone.nl
Ja, ik had het ook gelezen op www.vi.nl. Ik vind het ook geen slechte speler.
cheriff
10 januari 2005, 14:54
ook het contract met haklander is verlengt!
goed nieuws voor de suipporters van graafschap!!
olyslager mag niet mee, op trainingskamp.. dit doordat het verboden werd door sietze Veen! hij zal zich te weinig met transfer bemoeien!! hahah Sietze Veen ga zo door en gooi oly en tukker dr uit!! weg dr mee!!
PauloRink
11 januari 2005, 17:40
loovens is in gesprek met de graafschap
verder komt pardo niet
en olyslager op non actief
Rossonero
11 januari 2005, 17:41
Loovens zal ook wel ergens anders heen gaan want het lukt de Graafschap nooit om redelijke spelers aan te trekken.
Thijzz
12 januari 2005, 14:36
Claeys vond ik altijd maar een beetje een speler die bij de selectie van Feyenoord liep hij hoorde er niet echt bij.
Ik vind hem daarom ook niet echt de geschikte speler.
Er is zoveel op de markt.
ik noem er 9en ik weet zeker dat het versterkingen zijn!
- Filip Susnjara ( NK Osijek, Standard Luik en La Louviere Positie keeper)
- Marcin Adamski ( Rapid Wien 2 interlands voor Polen positie linksback )
- Jean Dika Dika ( LASK Linz ,Atletico Madrid 5 interlands positie centrale def )
- Dean Gordon ( Crystal Palace, FC Middlesbrough, Coventry City FC pos:VC )
- Milan Martinovic ( Real Oviedo, Rode Ster Belgrado, AC Ajaccio pos: VC )
- Rashid Belabed ( RWD Molenbeek, FC Aberdeen , La Louviere pos: MC )
- Sebastian Bönig ( FC Bayern München , LR Ahlen pos: MC )
- Joel Epalle ( Panachaiki Patras, Aris Saloniki, Panathinaikos Pos: MR )
- VOLKAN KAHRAMAN!!! ( GEWOON AANTREKKEN SUPERSPELER EN VRIJE SPELER!!)
7 Mariano
8 februari 2005, 01:39
Waar haalt de Graafschap het geld voor deze spelers vandaan? komen ze gratis ofzo? de spelers die ze gehaald hebben zijn niet de minste.
cheriff
8 februari 2005, 23:04
Claeys vond ik altijd maar een beetje een speler die bij de selectie van Feyenoord liep hij hoorde er niet echt bij.
Ik vind hem daarom ook niet echt de geschikte speler.
Er is zoveel op de markt.
ik noem er 9en ik weet zeker dat het versterkingen zijn!
- Filip Susnjara ( NK Osijek, Standard Luik en La Louviere Positie keeper)
- Marcin Adamski ( Rapid Wien 2 interlands voor Polen positie linksback )
- Jean Dika Dika ( LASK Linz ,Atletico Madrid 5 interlands positie centrale def )
- Dean Gordon ( Crystal Palace, FC Middlesbrough, Coventry City FC pos:VC )
- Milan Martinovic ( Real Oviedo, Rode Ster Belgrado, AC Ajaccio pos: VC )
- Rashid Belabed ( RWD Molenbeek, FC Aberdeen , La Louviere pos: MC )
- Sebastian Bönig ( FC Bayern München , LR Ahlen pos: MC )
- Joel Epalle ( Panachaiki Patras, Aris Saloniki, Panathinaikos Pos: MR )
- VOLKAN KAHRAMAN!!! ( GEWOON AANTREKKEN SUPERSPELER EN VRIJE SPELER!!)
waar heb je al deze mooie namen vandaag? fifa 2005 of zo?
Thijzz
10 februari 2005, 23:30
Via een site van zaakwaarnemers die hun spelers aanbieden... [cap]
cheriff
11 februari 2005, 13:28
hmm dan moet je de spelers is bij rbc voorstellen.
bij de graafschap horen zulke spelers niet.. wij hebben het liefst spelers uit de eigen regio... gecombineerd met goede voetballers die een team kunnen sturen
RTR
11 februari 2005, 13:39
hmm dan moet je de spelers is bij rbc voorstellen.
bij de graafschap horen zulke spelers niet.. wij hebben het liefst spelers uit de eigen regio... gecombineerd met goede voetballers die een team kunnen sturen
Kalecic, Klak, Loval, Valeev, Ricardo sousa en Magno mocelin zijn toch niet uit de regio??? :P
cheriff
11 februari 2005, 21:40
Kalecic, Klak, Loval, Valeev, Ricardo sousa en Magno mocelin zijn toch niet uit de regio??? :P
ik zei dat zoals wij supporters dat willen.. het bestuur heeft ook zoiets een paar jaar geleden gezegt.. maar als het dan niet doet... :(
en meteen paar goede voetballers erbij, en goede voetballer is toch wel Valeev Mango en misschien Ricardo Sousa :)
Thijzz
12 februari 2005, 18:31
is die kwaliteit in de omgeving daar zo sterk dan ?
boeren1
14 februari 2005, 10:38
is nog niet bekend!! hij krijgt helaas geen contract meer bij de graafschap. dus tot nu toe zit hij in de WW
Graag zou ik jullie er ff aan willen herrinneren...Berck Beelenkamp scoort voor de Graafschap uit tegen FC Den Bosch...
Moroguna
10 maart 2005, 16:52
Richard Roelofsen terug naar de graafschap. De 35 jarige bankzitter van heracles komt jullie aanvalslinie versterken. Is dat mooi of niet?
Scorpion
10 maart 2005, 21:15
Roelofsen per direct terug op Vijverberg
Kort voor het sluiten van de binnenlandse transfermarkt heeft De Graafschap een oude bekende naar De Vijverberg gehaald: Richard Roelofsen.
De Graafschap neemt Roelofsen over van Heracles Almelo, waar de 35-jarige aanvaller dit seizoen genoegen heeft moeten nemen met de rol van pinchhitter. Onbekend is hij niet bij De Graafschap. In de seizoenen 1998/99 en 1999/00 scoorde hij drie keer in de 29 competitieduels die hem waren gegund.
Bron: VI
McVean
11 maart 2005, 09:42
Kan wel wat toevoegen aan het team.
Goeie aankoop!
cheriff
11 maart 2005, 21:24
jaah inderdaad dit is zeker een goede aankoop!! brengt toch het enige ervaring mee in het elftal.. en ik denk ook wel dat hij nog zeker niet te slecht is voor de eredivisie!!! Richard welcome back
Maviguzlu_29
15 maart 2005, 00:17
Mogelijke ruil Hans van de haar - van beukering.
Van de haar is uit de selectie gezet bij Fc Utrecht.
Zou wel eens zijn laatste seizoen kunnen zijn bij de FC.
Ik ben blij dat hij weg gaat (echt een bout voetballer)
cheriff
16 maart 2005, 15:01
Mogelijke ruil Hans van de haar - van beukering.
Van de haar is uit de selectie gezet bij Fc Utrecht.
Zou wel eens zijn laatste seizoen kunnen zijn bij de FC.
Ik ben blij dat hij weg gaat (echt een bout voetballer) ******* toch op met je ruil van van de haar en beukering... denk je nou echt dat het bestuur van jullie zo dom is... vd haar is beter dan jhonny hoor!!!!
en ga niet facken met van de haar =p bout voetballer hoor hem!! ik weet niet hoor. maar moet je kijken hoeveel punten hij gepakt heeft dit seizoen voor jullie. omdat julie mols zo graag mogen. komt die automatisch in de selectie!! terwijl die eigenlijk helemaal niet presteerd!!!!
daarom vind ik het ook helemaal niet raar dat vd haar loopt te zeuren bij jullie!!!
Hans is altijd welkom bij ons!!!
Maviguzlu_29
28 maart 2005, 00:24
FC Utrecht is naarstig op zoek naar een scorende spits voor volgend seizoen. De doelpuntenproduktie stokt na de winterstop. Binnenkort vindt de evaluatie over Michael Mols plaats en het Utrechts Nieuwsblad komt met een rijtje mogelijke opvolgers, waarbij onze Jhon hoog scoort.
Hans van de Haar heeft nog een contract tot 2007 en scoorde dit seizoen 7x, Mols in november gekomen is een tegenvaller en scoorde slechts 1x. Mols kontrakt loopt niet door, dus ging men op zoek naar spitsen in Nederland. De laatste tijd wordt vaak de naam van Gerald Sibon genoemd omdat die op een dood spoor zit bij PSV. Maar hij heeft volgens het UN als nadeel dat hij al 30 is en men vraagt zich af of hij nog wel gretig genoeg is. Het lijstje van spitsen bestaat oa uit Anastasiou, Nelisse, van den Eede, Elkhatabbi, van de Berg, Koevermans en Hoogendorp. Maar voor velen geldt: te duur, te oud of te onervaren. Ook onze Jhon staat in het lijstje met de navolgende reportage:
· Naam: Jhon van Beukering
· Leeftijd: 21
· Doelpunten laatste 3 seizoenen: 17
· Doelpunten dit seizoen : 8
· Einde contract : 2007
Jhon van Beukering voetbalt zoals hij praat: plat en met de beuk erin. De spits die nooit verzaakt en daarom in de Galgenwaard niet zou misstaan. Hij heeft bovendien zijn leeftijd mee en kan bij degradatiekandidaat De Graafschap aardige rapportcijfers overleggen. De vraag is of het Vitesse-talentje van weleer bij FC Utrecht de verantwoordelijkheid aan kan.
Uit Utrecht Nieuwsblad van zaterdag 25 maart
McVean
28 maart 2005, 16:46
Uit Utrecht van Beukering haalt heeft de Graafschap bijna helemaal geen goeie spitsen meer over.
Misschien Roelofsen dan maar verder niet.
Ten minste, niet eentje die veel scoord.
Maviguzlu_29
29 maart 2005, 13:09
Uit Utrecht van Beukering haalt heeft de Graafschap bijna helemaal geen goeie spitsen meer over.
Misschien Roelofsen dan maar verder niet.
Ten minste, niet eentje die veel scoord.
Jullie mogen per direct, wat mij betreft, Hans vd Haar over nemen hoor.
Heb ik geen enkel probleem mee.
voetballertje_7
30 maart 2005, 16:22
Nadat al enkele andere clubs lieten weten dat er de nodige spelers zouden gaan vertrekken, nu is dat ook bij De Graafschap het geval. Volgens verschillende bronnen zouden er maarliefst veertien spelers moeten vertrekken.
De bekendste speler die moeten vertrekken zijn: Aleksander Klak, Hilmi Mihci, André Karnebeek, Dick Kooijman, Harald Berendsen, Loic Loval, Michael van der Kruis, Ruslan Valeev en Sjoerd Ars.
Ook zullen er bij degradatie de nodige spelers vertrekken in verband met clausules in de contracten. Dit is van toepassing bij Magno, Robbemond, De Graef en Vandenbroeck. Overigens zal dit allemaal pas na het seizoen en de eventuele nacompetitie plaatsvinden omdat een aantal vertrekkende spelers wel goed genoeg bevonden zijn voor de tweede divisie.
voetbalzone.nl
voetballertje_7
31 maart 2005, 21:57
De Graafschap aast op Joep van den Ouweland
[31/03/2005] De Graafschap heeft serieuze interesse in Joep van den Ouweland. De 21-jarige middenvelder staat nu nog onder contract bij Feyenoord waar hij zijn wedstrijden speelt in het beloftenelftal. De speler heeft een aflopend contract, Feyenoord wil graag door maar Van den Ouweland wil meer aan spelen toekomen. De Graafschap ziet in Van den Ouweland een welkome versterking voor het volgend seizoen. Ook FC Den Bosch zou in de speler geïnteresseerd zijn.
Het broertje van Charlie van den Ouweland (FC Den Bosch) speelde eerder voor Willem II waar hij in 2003 werd uitgeroepen tot grootste talent onder de 20 jaar. Aan het begin van dit seizoen werd de speler door Feyenoord verhuurd aan Excelsior, in Kralingen kon hij geen basisplaats verkrijgen wardoor hij terugkeerde naar Jong Feyenoord. (Bron: Omroep Gelderland)
voetbalplus.nl
Kahraman is toch die mislukte Feyenoorder? Hij speelt nu ergens in Griekenland dacht ik? Zou ik nemen, goeie voetballer!
Timba
29 april 2005, 19:24
Haarlem wil Loval contracteren. Is het wat, heb hem niet vaak zien spelen en als ie speelde viel ie niet echt op.. :(
Mystique
5 mei 2005, 17:48
Wie gaan er na dit jaar weg eigenlijk bij de Graafschap?
Ilja van Leerdam
Andre Karnebeek
Aleksander Klak
Dick Kooijman
Is nog onduidelijk omdat door de nieuwe regelementen van de knvb spelers voor 1 april officieel te horen moeten krijgen wat er met hen gebeurd. Een heel aantal spelers heeft dan ook een onslagbrief gekregen. Dit zegt nog niet zo heel veel want veel spelers kunnen alsnog bijtekenen. Verder lijkt het me afhankelijk of ze erin blijven of niet he!?
cheriff
16 mei 2005, 11:37
klopt..
tot nu toe is van leerdamn (aan eindhoven)
en loval (aan haarlem)
Ars (aan Omniworld) verkocht.
het doel voor volgend seizoen bij de graafschap is natuurlijk Eredivisie blijven spelen. maar met een kleinere selectie.. Maar met wel meer kwaliteit. dus ze kunnen betere spelers halen omdat ze meer geld beschikbaar hebben. (als ze goed handelen)
Loval is toch nog niet rond ? Ik weet in ieder geval van niets.
Wel dat Van der Kruis vandaag bij ons getekend heeft. :thumb:
Soccerfield
27 mei 2005, 15:23
De Graafschap heeft het contract met aanvaller Magno Mocelin per direct ontbonden. De Braziliaan is al uit Doetinchem vertrokken ook. Al eerder deze week ontdeed de nummer voorlaatst van de Holland Casino Eredivisie zich van Ricardo Sousa.
Magno liet tegenover Omroep Gelderland weten dat zijn situatie vergelijkbaar is. 'Ze spelen hier geen voetbal voor ons', aldus de ex-aanvaller van onder meer FC Groningen. 'Alleen maar rennen en lange ballen, dan kom ik niet tot mijn recht.'
Het stak de Braziliaan dat hij deze week, in het eerste nacompetitieduel met Helmond Sport, zo lang moest warmlopen, terwijl hij uiteindelijk niet mocht invallen.
Han Berger, de kersverse technisch directeur van De Graafschap, kan er niet echt mee zitten. 'Hij heeft in zijn houding en gedrag aangegeven dat hij zijn eigen ego belangrijker vindt dan het belang van De Graafschap', aldus Berger op Omroep Gelderland.
www.vi.nl
Fock, hij gaat er toch zelf heen?
Je had het kunnen weten, oen.
cheriff
29 mei 2005, 11:44
HOPPA!!!!
weer zon achterlijke mongool weg! sousa ook al weg :) gaat lekker zo. alle rotte appels uit de selectie! en volgend jaar helemaal opnieuw beginnen.. gaat het er dan eindelijk op lijken dat we is de goede kant op gaan
mazzter
5 juni 2005, 16:09
De Graafschap heeft het contract met aanvaller Magno Mocelin per direct ontbonden. De Braziliaan is al uit Doetinchem vertrokken ook. Al eerder deze week ontdeed de nummer voorlaatst van de Holland Casino Eredivisie zich van Ricardo Sousa.
Magno liet tegenover Omroep Gelderland weten dat zijn situatie vergelijkbaar is. 'Ze spelen hier geen voetbal voor ons', aldus de ex-aanvaller van onder meer FC Groningen. 'Alleen maar rennen en lange ballen, dan kom ik niet tot mijn recht.'
Het stak de Braziliaan dat hij deze week, in het eerste nacompetitieduel met Helmond Sport, zo lang moest warmlopen, terwijl hij uiteindelijk niet mocht invallen.
www.vi.nl
beetje een zeikert....
Maple Leaf
6 juni 2005, 23:09
Vond hem altijd een van de smaakmakers.... Heeft hij eigenlijk al een andere club?
boeren1
10 juni 2005, 12:23
Nu aan han Berger de belangrijke taak om de Graafschap weer op te bouwen, en dat met jeugdspelers uit de eigen regio. De Graafschap heeft het dit seizoen geprobeerd met dure aankopen, maar de beste aankoop was toch amateur Dave Bus. Een aantal topspelers uit de regio zijn o.a. de veel scorende technische spits TIM KUIPER en de veelbelovende en zeer snelle linksbuiten Mark Braam. Deze heeft tevens een zeer goede voorzet en heeft alles in zich om een topspeler te worden en een sensatie te worden op de Vijverberg. Met deze twee spelers in de selectie is promotie onafwendbaar. Deze spelers samen zullen de revelatie van de GGD worden, en als het promoveert zullen deze 2 schitteren in de Eredivie. Er ligt een grote gouden toekomst in het verschiet voor deze 2 knapen. Ik zie ze al volgend jaar in het rood van Manchester United of Arsenal spelen. Daar een jaartje, en dan door naar het F.C. Barcelona van Frenk Rijkaard. Sietze Veen zegt dat het heel goede spelers zijn, maar voor een club als de Graafschap zijn ze niet te betalen. Nu de taak aan directeur Han Berger om deze 2 te verleiden om naar De Graafschap te komen. als dit lukt, dan ligt er een mooie toekomst in het verschiet voor de 2 spelers, en natuurlijk voor de Graafschap, dat als het misschien deze 2 spelers een aantal seizoenen kan behouden, de CL ingaat, kampioen van NL wordt, en miss ook nog wel de CL wint.
Scorpion
13 juni 2005, 16:56
'Loval van Graafschap naar Go Ahead Eagles'
Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met Loïc Loval van De Graafschap, zo heeft de Doetinchemse directeur Han Berger laten weten aan Omroep Gelderland.
De Achterhoekse degradant wilde de 23-jarige speler graag behouden en deed hem dan ook een aanbieiding. Mede door de financiële problemen bij De Graafschap koos Loval evenwel voor de club uit Deventer.
Gerard Marsman, technisch manager bij Go Ahead, ontkent overigens dat de overgang al rond is. 'De handtekeningen zijn nog niet gezet', aldus Marsman.
psv 4 ever
13 juni 2005, 17:32
De hele selectie in de prullenbak en opnieuw beginnen op de keepers van Beukeringen en Loovens na. Maar de rest is dikke dikke str*nt
cheriff
13 juni 2005, 17:54
whahahhaha directe promotie volgend jaar? whahha geloof jij het zelf.. met een totale nieuwe selectie!! wordt wakker!
cheriff
13 juni 2005, 17:56
De rest is stront Behalve Bus bedoel je! oke Loovens heeft ook een goed seizoen voor de graafschap gedraait. maar is gehuurd. Van Fessem is gehuurd VAn dijk wil weg bij degradatie en gaat nu dus ook weg. VAn beukering heb je een goede aan in de GGD. mag van mij het voordeel van de twijfel krijgen.
helaas is Dave Bus nu ook al weg :( Dat de rest weg gaat... ben ik alleeen maar blij om!!
Forza Sietze Veen
Scorpion
14 juni 2005, 13:48
Go Ahead Eagles heeft Loval binnen
Go Ahead Eagles heeft de transfer van Loïc Loval afgerond. De Franse aanvaller ondertekende een tweejarig contract bij de Deventer club. De verbintenis heeft een optie voor nog een seizoen.
'Ondanks het feit dat Loval in de belangstelling stond van meerdere clubs heeft hij toch besloten te kiezen voor Go Ahead Eagles', meldde de eerstedivisionist trots.
Loval arriveerde twee jaar terug in Nederland. De 23-jarige Fransman speelde twee seizoenen voor De Graafschap, waarvoor hij 44 duels in actie kwam en acht keer scoorde. De Doetinchemse club wilde graag verder met hem, maar mist de financiën om hem langer vast te leggen.
Bron: VI.nl
cheriff
16 juni 2005, 21:18
Ook Valeev is nu vertrokken bij de graafschap. hij gaat naar Emmen. En zeer goede voetballer maar de laatste 2 seizoenen kwam het er niet echt meer uit bij hem. zonde! 1 van mijn faviete spelers van de graafschap speelt niet meer bij de graafschap
cheriff
24 juni 2005, 19:09
JAAA!!!!! DE KOGEL IS DOOR DE KERK!!! de eerste (4) kogel(s) zijn door de kerk!
4 nieuwe aanwinsten....
De Graafschap heeft er een aantal spelers bij voor het komende seizoen. Zo komen Jeffrey de Visscher (foto), John van Loenhout, Joep van den Ouweland en Joost Volmer richting de Vijverberg. Aanvoerder Richard Roelofsen tekende voor één jaar bij. Deze aankopen werden mogelijk doordat een aantal sponsoren bijgesprongen is. Later meer over de nieuwe spelers en de belegde persconferentie
utregfan
24 juni 2005, 22:23
goede aankopen, beter dan de meeste spelers die ze haalde in strijd tegen degredatie
Bernardo
25 juni 2005, 14:02
Toppertjes voor de Graafschap. Vooral van Loenhout.
reunie b1
26 juni 2005, 23:24
Van Loenhout is een goeie! :thumb: Maar Volmer is erg blessuregevoelig :s
De andere twee ken ik niet zo goed.
van de ouweland was het grote talent van de Feyenoord opleiding maar is niet doorgebroken.Heeft in Feyenoord 2 gevoetbald en ik denk dat het een hele goede aan koop is van de graafschap.
De visscher heb ik een keer live zien voetballen;sparta-heracles en daar viel hij mij vies tegen
Bonehead
3 juli 2005, 16:31
Columnist Jan Medendorp over Jeffrey de Visscher in De Roskam (onafhankelijk weekblad van Twente)
"Ik heb het nooit wat gevonden, die Jeffrey de Misscher. Kwam van FC Twente, grote bek, maar niet echt een topper. Ja misschien voor de eerste divisie, maar dat FC Twente hem jaarlijks 120.000 euro overmaakte aan salaris heb ik nooit begrepen. Het over het paard getilde knaapje kwam naar Heracles waar hij aan de hand van Peter Bosz en Hendrie Krüzen een beschermde positie kreeg. Hij mocht falen en missen op belangrijke momenten. Keer op keer. Zonder consequenties.
Zijn salaris bij Heracles bedroeg slechts een derde van de buit die hij bij FC Twente binnensleepte (Twente compenseerde de rest), maar beide contracten zijn nu afgelopen
Een deel van de verantwoordelijke mensen bij Heracles wilde afscheid nemen van de kneus op rechts. Hij kreeg op aandringen van de technische staf toch een nieuw contract aangeboden. Zelfs met een verhoging van dertig procent van zijn Heracles-salaris, waardoor hij bijna de helft zou gaan verdienen van het vroegere salaris dat hij bij FC Twente opstreek. In een fabriek verdienen ze minder...
De Visscher nam er geen genoegen mee en eist via zijn zaakwaarnemer 120 mille van Heracles. Dag, zou ik zeggen, veel plezier in de rest van je leventje.
Maar dan de achtergronden. Hij woont tegenover assistent Krüzen in Almelo. Krüzen heeft het wonderkind afgelopen seizoen een aantal malen (privé) bijgestaan. Ook nu weer, want de technische staf drong er bij de leiding op aan toch nog extra geld vrij te maken voor het contract van missermuis. Het aanbod werd opnieuw verhoogd, met gegarandeerde premies (dus ook al verliest Heracles volgend seizoen alles, hij zou altijd 75.000 euro ontvangen). De Visscher bedankte alles en iedereen, gaf zijn woord aan de club, maar dat is net zo waardeloos als zijn voorzet. Toen zijn zaakwaarnemer John - belt nooit terug - Linse hoorde van het nieuwe contract heeft hij direct Heracles laten weten dat de deal niet door zou gaan. Heracles moet in de ogen van Linse nog een hoop leren in de eredivisie. En verder (volgens Linse) moet die Krüzen, die assistent, zich alleen bemoeien waarvoor hij is ingehuurd; er was nog niets getekend. Dus er was helemaal geen contract.
Leuke schop na voor de man die dag en nacht voor De Visscher klaar stond. Krüzen wil er vanaf Gran Canaria weinig meer over zeggen. Waar Linse opzichtig faalde als begeleider stond Krüzen klaar voor het manneke zonder ruggengraat.
Van De Visscher mag iedereen in de stront zakken, het gaat om zijn centen. Hij vindt zichzelf fantastisch, kent geen zelfkritiek, fouten zijn altijd aan anderen te wijten.
Dag wonderkind zonder scrupules, dag topper voor wie mensen weggooiborden zijn. Succes op de bank bij de Graafschap."
Veel succes met hem in Doetinchem.
Inartie
3 juli 2005, 16:39
De Visscher is inderdaad een over het paard getild rotventje. In de eerste divisie kan hij in een goede ploeg redelijk mee maar het is echt geen speler die een elftal sterker maakt. Ik ben trouwens benieuwd of hij bij De Graafschap wel zijn gewenste 120.000 per jaar krijgt.
Inartie
3 juli 2005, 16:41
Van Loenhout en Van den Ouweland vindt ik trouwens wel 2 hele goede aankopen voor De Graafschap.
Van Loenhout had ik dit seizoen trouwens ook wel in Almelo willen zien spelen.
megabass
3 juli 2005, 16:47
Van Loenhout en Van den Ouweland vindt ik trouwens wel 2 hele goede aankopen voor De Graafschap.
Van Loenhout had ik dit seizoen trouwens ook wel in Almelo willen zien spelen.
Bij van Loenhout hebben een hele hoop eredivisie clubs serieus liggen te slapen. Die kan het niveau echt wel aan...
cheriff
4 juli 2005, 16:12
Bij van Loenhout hebben een hele hoop eredivisie clubs serieus liggen te slapen. Die kan het niveau echt wel aan...Voor het eerst dat de graafschap is niet ligt te slapen!!! gaat het eindelijk weer is wat wordne hiero
remko11
6 juli 2005, 22:30
Gefiliciteerd met de nieuwe aanwinst uit Bennekom.
Kunnen jullie veel plezier aan beleven, jammer dat ie bij min clubbie weg gaat
remko11
6 juli 2005, 22:30
Gefiliciteerd met de nieuwe aanwinst uit Bennekom.
Kunnen jullie veel plezier aan beleven, jammer dat ie bij mijn clubbie weg gaat
cheriff
7 juli 2005, 22:21
Kan je wat vertellen over die speler dan?? heb hem nog niet zien spelen! en ik zou hem ook niet zo snel zien spelen :( ivm werk... heel misschien zal ik dinsdag nog een oefenwedstrijdje mee kunnen pakken
remko11
8 juli 2005, 09:22
Kan je wat vertellen over die speler dan?? heb hem nog niet zien spelen! en ik zou hem ook niet zo snel zien spelen :( ivm werk... heel misschien zal ik dinsdag nog een oefenwedstrijdje mee kunnen pakken
Bij Bennekom heeft hij zich binnen een aantal wedstrijden weten op te werken tot de leider van het elftal. Hij werd dan ook zeer snel verkozen tot aanvoeder. Verder is hij balvast en een redelijk spelinzicht. Zijn afstandschoten kunnen nog wel wat beter voor iemand die ook regelmatig mee op komt.
ATD 71
3 augustus 2005, 17:21
Er is maar ene club dat is de graafschap ola hija oh lala
Wat hebben wij een lol, het net dat staat weer bol, wat hebben wij een pret de bal ligt in het net..........
komt allemaal wel goed in Doetichem. Van loenhout wordt de man.. :thumb:
megabass
3 augustus 2005, 17:39
Er is maar ene club dat is de graafschap ola hija oh lala
Wat hebben wij een lol, het net dat staat weer bol, wat hebben wij een pret de bal ligt in het net..........
komt allemaal wel goed in Doetichem. Van loenhout wordt de man.. :thumb:
Waar slaat dit op? Ga een rijmtopic openen :o []
ATD 71
4 augustus 2005, 12:40
Dit is een citaat uit het clublied!
megabass
4 augustus 2005, 13:37
Dit is een citaat uit het clublied!
So what? We zitten in het transfertopic. Gaan ze het clublied verkopen dan :o ?
ATD 71
11 augustus 2005, 21:16
Why not!
Het gaat over mijn club! Een club waar wel vaker bijzondere dingen gebeuren. Heeft ook zo zijn charme.
Nee effen alle gekheid op een stokje! Ik zat fout.
ATD 71
11 augustus 2005, 21:22
Oke dan over transverbeleid. Ik denk dat de club niet mag klagen met de aanwinsten Van Loenhout en de vischer. Ik hoop dat er nog een ervaren en gelouterde verdiger bijkomt die Bus de nodige ondersteuning en coaching zal geven. Ik zit effen te denken en dan kom ik terecht bij Robert Molenaar! Ik denk dat hij de ontberekende sleutel is op weg naar een succesvol seizoen. Ik zou zeggen hup Han .....aan de slag probeer hem los te weken bij RBC!
joel fabregas
13 augustus 2005, 18:57
Oke dan over transverbeleid. Ik denk dat de club niet mag klagen met de aanwinsten Van Loenhout en de vischer. Ik hoop dat er nog een ervaren en gelouterde verdiger bijkomt die Bus de nodige ondersteuning en coaching zal geven. Ik zit effen te denken en dan kom ik terecht bij Robert Molenaar! Ik denk dat hij de ontberekende sleutel is op weg naar een succesvol seizoen. Ik zou zeggen hup Han .....aan de slag probeer hem los te weken bij RBC!
Volmer komt al op die positie te staan hoor []
dus laat die Molenaar maar lekker bij RBC degraderen , want wij hebben Volmer al!! :rolleyes:
ATD 71
16 augustus 2005, 10:22
En toch denk ik dat de selectie een stuk routine en rust mist vandaar mijn pleidooi voor Molenaar! (het begon immers lekker gisteren!)
joel fabregas
17 augustus 2005, 15:17
Tja sinds ik die wedstrijd tegen Haarlem heb gezien vrees ik dat je gelijk hebt.
Superfarmer
19 augustus 2005, 12:42
Wij zoeken met onmiddelijke ingang een spits die een balletje vast kan houden en een neusje voor de goal heeft. Richard Roelofsen is geen doelpuntenmaker en Richard Haklander mist de kwaliteiten (nog). En aangezien Van de Beuekring pas weer na de winterstop fit is, moeten we een spits hebben voor de periode tot de winterstop. Het enige wat we daarvoor nog nodige hebben is geld!!! Maar ja.... hoe kom je daar aan...
ATD 71
20 augustus 2005, 21:34
Misschien is een nieuwe trainer ook geen overbodige luxe! Ik verwacht dat het elftal nu na 2 nederlagen compleet door elkaar gehusseld gaat worden. Zo ging dat vorig seizoen ook met alle gevolgen van dien.
joel fabregas
21 augustus 2005, 15:32
Misschien is een nieuwe trainer ook geen overbodige luxe! Ik verwacht dat het elftal nu na 2 nederlagen compleet door elkaar gehusseld gaat worden. Zo ging dat vorig seizoen ook met alle gevolgen van dien.
Ja, Kruys altijd met z'n mooie woorden, het is bij hem 'geen daden maar woorden'.
Tenminste als je het resultaat ziet lijkt me een andere trainer gewenst! ;)
ATD 71
21 augustus 2005, 22:37
Gertje heeft ons toch maar mooi kampioen gemaakt :thumb:
Maarre...ik ben blij dat jullie Volmer hebben overgenomen :thumb:
Tja !!! misschien komt de grote kentering toch nog! :thumb:
ATD 71
22 augustus 2005, 19:12
OOOhhh no!Vanmorgen gelezen in de Gelderlander 'Kruys gaat het elftal drastisch veranderen'. Hopenlijk heeft het effect en wordt er gewonnen van het altijd lastige AGOVV.
ATD 71
23 augustus 2005, 12:41
Hoppa Het Kruys effect!
joel fabregas
24 augustus 2005, 18:05
Hoppa Het Kruys effect!
Jaja, Agovv is ook wel echt een geduchte tegenstander. :)
joel fabregas
9 september 2005, 13:51
De superboeren hebben Ronny van Es(nog nooit van gehoord) op proef tot soieso zaterdag.
joel fabregas
17 september 2005, 20:16
van den Ouweland belooft beterschap.
Joep van den Ouweland vond dat De Graafschap tegen Den Bosch niet had verloren van een betere ploeg. "Zij waren zeker geen maatje te groot voor ons. Wij hebben een aardig elftal en lieten dat in het begin ook zien.
. Maar die eerste goal zag je aankomen. Daarna zetten we alles op alles en kun je nog tegen een counter aanlopen. We hebben alleen te weinig gecreeerd om aanspraak te maken op meer." 'Joepie' ziet wel progressie. "We staan nu in het rechterrijtje, dat is veel te laag voor een club als De Graafschap. We kunnen veel beter en het komt echt wel goed met deze club."
'van den Ouweland belooft beterschap'
Ik wist niet dat hij ziek was:)
joel fabregas
28 september 2005, 13:26
ze hebben de franse spits Yannick Salem gehaald tot het eind van het seizoen
NAC PR
28 september 2005, 20:54
hersi wil geen SUPERboer worden.
We kennen allemaal het verhaal van hersi, die naar nec ging om hogerop te raken. Uiteindelijk is hij bij vitesse op de tribune gekomen. Hij mag van de club vertrekken, maar vond zich te goed om in Doetinchem te gaan spelen. We vragen ons af waar ie dan wel naartoe wil.
stillbelieve
1 oktober 2005, 23:42
ja hoe zou ik het zeggen wie wil er nu wel bij de graafschap voetballen, ik sta er, moet er voor betalen en de keuze met het tweede van vitesse lijkt mij niet zo moeilijk, maar ik heb een graafschap hart, en dan is die keuze zo gemaakt, weet eigenlijk niet hoe iemand die een beetje verstand van voetbal zijn keuze zou maken......
joel fabregas
15 oktober 2005, 13:33
De Superboeren hebben Robbemond voor 1.5 jaar vastgelegt, en ze zijn bijna rond met De Groot (RBC)!
Ik heb er weer vertrouwen in
joel fabregas
7 mei 2006, 15:28
Even dit topic updaten
Nieuwe spelers volgend seizoen
Ard Van Peppen (Excelsior)
Lasse Schone (Heerenveen)
Leon Hese (Helmond Sport)
Sander ter Maat(AZSV, amateurs)
Spelers die vertrekken
Koen Middeldorp (De Treffers)
Mark Besselink (Babberich)
Darije Kalezic (stopt)
Rochard Roelofsen (stopt)
Patrick Ax (onbekend)
Jory Ten Brinke( onbekend)
Sander Duits (onbekend)
verder mogen Salem, Van Tent Beking, Goorman en Haklander weg
Wat vinden jullie van de spelers die De Graafschap laat gaan en de spelers die komen?
utregfan
7 mei 2006, 16:00
Vooral die hese is een aardige voetballer vind ik. Maar staan er nog transfers te gebeuren in Doetichem?
joel fabregas
7 mei 2006, 17:56
Vooral die hese is een aardige voetballer vind ik. Maar staan er nog transfers te gebeuren in Doetichem?
Graafschap zou interesse hebben in Artz (zo schrijf je het volgens mij) van Excelsior.
Salem kan bij De Graafschap blijven, maar ook 3jaar bij AGOVV tekenen, dat laatste wil hij zelf liever, aangezien hij denkt daar meer aan spelen toe te kunnen komen.
Verder denk ik wel dat er nog wat spelers bij komen, want gezien het aantal dat er komen is dat veel minder dan het aantal dat (waarschijnlijk) weg gaat.
joel fabregas
23 mei 2006, 21:57
Vandaag is bekend geworden dat Patrick Ax zijn carriere voortzet bij Go Ahead Eagles.
super_DTC
1 juni 2006, 09:53
Het is nu de vraag of De Groot blijft of gaat, er hebben 3 buitenlandse clubs (niet zo bekende) interresse in hem.
De technische staf wil graag snel duidelijkheid want:
Als hij tot een overeenkomst komt met een andere club, dan wordt zijn contract niet verlengd en wil De Graafschap nog andere spelers aantrekken.
Als hij niet tot een overeenkomst komt met een andere club, dan wordt zijn contract met 2 jaar verlengd en lijkt het erop dat we de transfers hebben gehad.
Tot zover vanuit Doetinchem...
susapajec
1 juni 2006, 10:13
Het is nu de vraag of De Groot blijft of gaat, er hebben 3 buitenlandse clubs (niet zo bekende) interresse in hem.
De technische staf wil graag snel duidelijkheid want:
Als hij tot een overeenkomst komt met een andere club, dan wordt zijn contract niet verlengd en wil De Graafschap nog andere spelers aantrekken.
Als hij niet tot een overeenkomst komt met een andere club, dan wordt zijn contract met 2 jaar verlengd en lijkt het erop dat we de transfers hebben gehad.
Tot zover vanuit Doetinchem...
Verkopen!!!!!
En een degelijke verdediger aantrekken lijkt me beter voor de Graafschap.
joel fabregas
1 juni 2006, 12:37
Volgens de Telegraaf is De Groot rond met een club uit Cyprus: AEK Larnaca:
De Groot verhuist naar Cyprus
Donny de Groot neemt afscheid van De Graafschap. De 26-jarige aanvaller verkast volgens de De Telegraaf naar Cyprus. Hij zou een tweejarig contract gaan ondertekenen bij AEK Larnaca.
De Groot kwam in 2005 over van RBC Roosendaal. In Doetinchem vormde hij een gevaarlijk duo met Van Beukering. Een clausule in het contract zorgt er echter voor dat hij transfervrij kan vertrekken voor 1 juli.
Ook clubs uit Portugal en Engeland toonden volgens de krant interesse in de aanvaller
Voetbalprimeur.nl
super_DTC
7 juni 2006, 14:15
Volgens de Telegraaf is De Groot rond met een club uit Cyprus: AEK Larnaca:
De Groot verhuist naar Cyprus
Donny de Groot neemt afscheid van De Graafschap. De 26-jarige aanvaller verkast volgens de De Telegraaf naar Cyprus. Hij zou een tweejarig contract gaan ondertekenen bij AEK Larnaca.
De Groot kwam in 2005 over van RBC Roosendaal. In Doetinchem vormde hij een gevaarlijk duo met Van Beukering. Een clausule in het contract zorgt er echter voor dat hij transfervrij kan vertrekken voor 1 juli.
Ook clubs uit Portugal en Engeland toonden volgens de krant interesse in de aanvaller
Voetbalprimeur.nl
Dit is nu definitief, De Groot is transfervrij de deur uit.
Een goede vervanger voor Ax als linksbuiten lijkt me goed.
joel fabregas
7 juni 2006, 14:23
Dit is nu definitief, De Groot is transfervrij de deur uit.
Een goede vervanger voor Ax als linksbuiten lijkt me goed.
+ nog een linksback :thumb:
super_DTC
7 juni 2006, 20:24
+ nog een linksback :thumb:
Maar ff een vraagje, komt Lasse Schöne niet linksback te spelen? want anders moeten ze nog een goede linksback hebben ja :)
joel fabregas
7 juni 2006, 22:08
Maar ff een vraagje, komt Lasse Schöne niet linksback te spelen? want anders moeten ze nog een goede linksback hebben ja :)
Lasse Schöne??:s Dat is een aanvallende middenvelder die ook op de vlanken voorin kan spelen.;)
super_DTC
8 juni 2006, 10:37
Ok, wist ik veel dus nu is alles duidelijk....
joel fabregas
8 juni 2006, 11:51
Ok, wist ik veel dus nu is alles duidelijk....
Ok:D Verder kunnen Leon Hese en/of Ard Van Peppen (die ze gehaald hebben) volgens mij wel als linksback uit de voeten.
Maar er zou toch nog wat bij moeten komen, aangezien het afgelopen seizoen met ongeveer dezelfde spelers ook niet goed ging.
joel fabregas
3 juli 2006, 13:35
De Graafschap huurt vleugelspits uit Waalwijk
Tim Peters zal komend seizoen actief zijn in de Nederlandse Jupiler League, voorheen de Eerste Divisie. De 21-jarige vleugelspits die over heel wat talent beschikt en tevens snelheid heeft, wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van RKC Waalwijk. De Waalwijkers zien Peters graag speelminuten maken.
Op vijf maart 2006 wist Peters zijn debuut te maken voor RKC. Hij mocht tien minuten voor tijd invallen tegen ADO Den Haag en wist dit duel met een 3-0 zege af te sluiten. Op zestien april ging hij met 2-4 onderuit tegen Ajax, maar wist wel zijn eerste officiéle eredivisie doelpunt te maken.
Peters heeft in Waalwijk, waar hij met de beloftes de Gatorade Cup won, een doorlopend contract tot 2008 met een optie voor nogmaals één jaar.
thefootballbox.nl
Is dat een goeie versterking voor de ploeg??
Verder is Vitesse jeugdkeeper Van Den Top overgenomen.
woutiboy
5 juli 2006, 19:46
De Graafschap heeft Jory ten Brinke alsnog vastgelegd. Aanvankelijk was er bij de Doetinchemse club geen ruimte voor de verdediger.
Ten Brinke hoeft niet te veel te verwachten, aangezien hij vooral voor de breedte van de selectie is vastgelegd. De verdediger speelde afgelopen seizoen nog 22 wedstrijden in de Doetinchemse hoofdmacht.
Met het vastleggen van Ten Brinke heeft De Graafschap de selectie voor komend seizoen compleet. De Doetinchemmers haalden Tim Peters (gehuurd van RKC), Ard Van Peppen (Excelsior), Léon Hese (Helmond Sport) en Lasse Schöne (SC Heerenveen).
Van de huidige groep kan Richard Haklander naar een andere club uitkijken. Ondanks een doorlopend contract mag de aanvaller transfervrij vertrekken.
joel fabregas
5 juli 2006, 20:09
Als we dat als versterking moetetn zien...
Andy
7 augustus 2006, 17:47
De Graafschap haalt topscorer Powel binnen
7/8/2006 14:26
De Graafschap is erin geslaagd om Berry Powel aan te trekken. De topscorer van de eerste divisie van het afgelopen seizoen was op zoek naar een nieuwe club nadat hij zich had vrijgekocht bij het Engelse Millwall.
Het aantrekken van Powel is mogelijk gemaakt door een aantal externe geldschieters, zo maakte De Graafschap bekend. De 26-jarige aanvaller zette zijn handtekening onder een driejarig contract, waarin clausules zijn opgenomen voor een tussentijdse transfer.
Het seizoen 2005/06 kende een merkwaardig verloop voor Powel. De spits scoorde in de eerste seizoenshelft negentien keer voor FC Den Bosch. Die schotvaardigheid leverde hem een contract op bij Millwall.
Bij de Londense club slaagde Powel er echter niet in een basisplaats te veroveren. Millwall degradeerde zelfs uit het Championship en Powel kocht zich daarop vrij. Als pleister op de wonde bleek wel dat Powel door zijn goals voor Den Bosch nog topscorer van de eerste divisie was geworden.
---------------------------
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=82585/sc=f41bf7
---------------------------
Powel naar de mooiste club uit de Eerste Divisie ! :D
susapajec
8 augustus 2006, 00:37
Powel erbij, het gaat allemaal goedkomen in Doetinchem.
Citroen, citroen en de Superboeren worden kampioen :thumb:
joel fabregas
8 augustus 2006, 12:02
Powel naar de mooiste club uit de Eerste Divisie ! :D
Inderdaad :D Ik heb vertrouwen in volgend seizoen.
---------Van Fessem
---Bot-Hese-Volmer-Van Peppen
----v/d Ouweland-Robbemond
-------------Schone
----De Visscher-Jhonny-Powel
Niet slecht voor een 1ste divisie ploeg.
Dan heb je ook nog goeie spelers als Van Loenhout(die moet spelen als hij fit is), Bus, Peters en Meijer op de bank.:thumb:
Pinokkio
17 augustus 2006, 15:07
Wat voor indruk maakt Hese tot nu toe? Bij Helmond was hij altijd een van de betere.
joel fabregas
18 augustus 2006, 11:21
Wat voor indruk maakt Hese tot nu toe? Bij Helmond was hij altijd een van de betere.
Dat is hij bij de Graafschap volgens trainer De Jonge ook. Hij moet alleen de wedstrijd van vanavond missen door een blessure die hij opliep op de training van gisteren.
Bizzle
28 augustus 2006, 17:55
De Graafschap is misschien ook bezig met een jeugdspeler van PSV.
joel fabregas
28 augustus 2006, 18:25
De Graafschap is misschien ook bezig met een jeugdspeler van PSV.
Wie? Welke positie?...
Bizzle
28 augustus 2006, 19:19
Wie? Welke positie?...
Boverhof, is een controlerende middenvelder. Ze zullen hem bekijken bij de volgende wedstrijd van jong-psv (als het goed is)
joel fabregas
28 augustus 2006, 21:51
Boverhof, is een controlerende middenvelder. Ze zullen hem bekijken bij de volgende wedstrijd van jong-psv (als het goed is)
Als hij maar goed is :thumb:
super_DTC
31 januari 2007, 17:37
Jhon v. Beukering zal na dit jaar De Graafschap gaan verlaten en zal bij NEC gaan spelen, eerst was er nog sprake van een ruil van v. Beukering met v.d. Haar bij RKC + €75 000.
Han Berger (directeur voetbalzaken vbv De Graafschap) baalt enorm omdat hij Jhon v. Beukering nooit voor €75 000 had laten gaan.
Nu vertrekt hij zelfs transfervrij, wij zijn officieel genaaid door nec !
Satyr
31 januari 2007, 17:43
Nu vertrekt hij zelfs transfervrij, wij zijn officieel genaaid door nec !
Nee hoor, transfervrij is transfervrij. Alsof dat NEC's schuld is... Bied Jhonnyboy dan een beter contract aan.
super_DTC
2 februari 2007, 10:47
Hij is niet op de aanbieding ingegaan, maar De Graafschap heeft het geld zo hard nodig.
Wat zou nu een bijpassende spits zijn voor De Graafschap?, powel is toch niet houdbaar.
ChariFansteas
1 maart 2007, 11:14
Misschien is Den Ouden iets voor de Graafschap volgend jaar en dan helemaal als ze promoveren. Den Ouden valt bij Willem II toch sporadisch in. Gister tijdens het bekerduel Willem II-Ajax(0-2) was een van de weinige keren sinds lange tijd dat hij inviel.
super_DTC
1 maart 2007, 14:08
Ja, zou een goede vervanger voor Jhonny kunnen zijn.
Ik zag Han Berger (technisch directeur van De Graafschap) bij RKC op de tribune zitten, misschien wel voor oud-speler V.d. Haar ... :uns:
susapajec
1 maart 2007, 15:23
Ik zag Han Berger (technisch directeur van De Graafschap) bij RKC op de tribune zitten, misschien wel voor oud-speler V.d. Haar ... :uns:
Ik denk dat Han daar zat voor Ruud!
ChariFansteas
1 maart 2007, 15:43
Ik zag Han Berger (technisch directeur van De Graafschap) bij RKC op de tribune zitten, misschien wel voor oud-speler V.d. Haar ... :uns:Nou Van de Haar zijn contract loopt af, tijdje terug leek hij op een zijspoor te zijn belandt maar momenteel draait het in de spits om hem en heeft hij een basisplek. Als ze zijn contract niet verlengen dan moet De Graafschap inderdaad snel zijn want hij is een prima spits. Ook den Ouden zijn contract loopt af en dat gaan ze zoals het er nu naar uit ziet zeker niet verlengen. Beiden dus transfervrij.
Keveca
6 maart 2007, 21:19
Beste superboeren,
zondag ben ik van plan een training te bezoeken, heeft iemand enig idee hoe laat ze trainen (op de site heb ik het niet kunnen vinden...)
super_DTC
8 maart 2007, 14:43
De Graafschap heeft de optie van Lasse Schöne gebruikt om hem ook volgend jaar nog bij de superboeren te kunnen spelen. :happy:
@ Keveca
Je komt denk ik voor Jhonny kijken he?
Helaas zal ik je moeten vertellen dat ze zondag vrij hebben...
Maandag 05 maart: 9.30 uur individuele trainingen tot 10.30 uur. Vanaf 11.00 uur krachttraining. Vanaf 14.30 uur groepstraining
Dinsdag 06 maart: 9.00 uur individuele trainingen tot 10.00 uur. Vanaf 10.15 en 14.00 uur groepstraining
Woendag 07 maart: VRIJ
Donderdag 08 maart: 10.15 uur training
Vrijdag 09 maart: VVV-Venlo - De Graafschap, 20.00 uur
Zaterdag 10 maart: 10.15 uur training
Zondag 11 maart: VRIJ
Keveca
8 maart 2007, 18:29
De Graafschap heeft de optie van Lasse Schöne gebruikt om hem ook volgend jaar nog bij de superboeren te kunnen spelen. :happy:
@ Keveca
Je komt denk ik voor Jhonny kijken he?
Helaas zal ik je moeten vertellen dat ze zondag vrij hebben...
Maandag 05 maart: 9.30 uur individuele trainingen tot 10.30 uur. Vanaf 11.00 uur krachttraining. Vanaf 14.30 uur groepstraining
Dinsdag 06 maart: 9.00 uur individuele trainingen tot 10.00 uur. Vanaf 10.15 en 14.00 uur groepstraining
Woendag 07 maart: VRIJ
Donderdag 08 maart: 10.15 uur training
Vrijdag 09 maart: VVV-Venlo - De Graafschap, 20.00 uur
Zaterdag 10 maart: 10.15 uur training
Zondag 11 maart: VRIJ
Ook ja, maar ook omdat het leuk vind om te kijken hoe het er bij andere clubs aan toe gaat, en zondag ben ik in de buurt dus daarom laat ik is kijken. Maar helaas....
super_DTC
3 april 2007, 20:05
De 26-jarige middenvelder Marcel van der Sloot heeft voor 3 jaar getekend.
Hij komt transfervrij over van TOP Oss.
claret&blueman
3 april 2007, 20:19
hmm interessant om te zien of hij goed genoeg is voor de eredivisie.
susapajec
4 april 2007, 01:11
:thumb:
Die jongen zie ik wel slagen op de Vijverberg.
Jznwlnl
4 april 2007, 17:35
:thumb:
Die jongen zie ik wel slagen op de Vijverberg.
Ik betwijfel het ten zeerste, hij deed het wel goed aan het begin van het seizoen maar goed, afwachten dus
Batigoal
4 april 2007, 17:37
Ik moet het nog maar zien of Van der Sloot slaagt in de Eredivisie bij De Graafschap. Het lijkt mij zo'n typische Eerste Divisie-voetballer.
Quirinoseros
4 april 2007, 21:29
Ik denk dat Van Der Sloot een erg slimme aankoop van De Graafschap is, hij heeft er erg goed gedaan in Oss en verdient nu ook een kans in de Eredivisie, ik denk zeker wel dat hij zal slagen bij de Graafschap
ChariFansteas
5 april 2007, 19:09
Vladan Kujovic vrijwel zeker naar de Graafschap
De Servische doelman Vladan Kujovic blijft hoogstwaarschijnlijk actief in de Nederlandse Eredivisie. Kujovic heeft namelijk een principeakkoord bereikt met de Graafschap. De huidige goalie van Roda JC wou zijn aflopende contract in Kerkrade niet verlengen en mede daarom raakte Kujovic zijn basisplaats kwijt aan de Belg Bram Castro. Kujovic is bezig aan zijn 5e seizoen bij Roda JC en was daarvoor werkzaam bij de Belgische club Eendracht Aalst. Zodra de laatste details zijn afgerond is Kujovic ééns seizoen verbonden aan de Graafschap met een optie voor nog eens 2 seizoenen. In Doetinchem zal hij de concurrentie aan moeten gaan met Jim van Fessem.
Bron: Limburgs Dagblad
Nick.
5 april 2007, 19:27
Nergens terug te vinden op die site hoor..
Batigoal
5 april 2007, 20:55
Mocht het waar zijn dan heeft De Graafschap een prima grabbelaar in huis.
Yannickr
5 april 2007, 22:56
De Graafschap aast op Yuri Cornelisse'
Na het nieuws dat Yuri Cornelisse mocht vertrekken. Kreeg hij meteen goed nieuws. Hij staat in de interesse van de Superboeren.
Quirinoseros
6 april 2007, 12:43
Een maand of drie geleden was er in VI een interview met Kujovic, waarin hij aangaf, na Roda toe te zijn aan een Europese subtopper....
Nick.
6 april 2007, 13:17
Ik denk niet dat die Europese subtoppers verlangen naar een reservekeeper van Roda JC, die ook nog eens het imago van grabbelaar draagt.
Als De Graafschap Berry Powel voor de club weet te behouden zie ik volgend seizoen eigenlijk best wel rooskleurig in voor ze. Met prima spelers als Marcel van der Sloot en Yuri Cornelisse erbij krijgen ze tevens een heuse kwaliteitsinjectie. Hans van de Haar moeten ze dan weer links laten liggen, komt gewoon te kort voor de Eredivisie. Ik denk dat De Graafschap directe degradatie makkelijk kan ontlopen, zelfs niet deelnemen aan de nacompetitie lijkt mij best wel mogelijk.
super_DTC
6 april 2007, 15:47
De Servische doelman Vladan Kujovic blijft hoogstwaarschijnlijk actief in de Nederlandse Eredivisie. Kujovic heeft namelijk een principeakkoord bereikt met de Graafschap. De huidige goalie van Roda JC wou zijn aflopende contract in Kerkrade niet verlengen en mede daarom raakte Kujovic zijn basisplaats kwijt aan de Belg Bram Castro. Kujovic is bezig aan zijn 5e seizoen bij Roda JC en was daarvoor werkzaam bij de Belgische club Eendracht Aalst. Zodra de laatste details zijn afgerond is Kujovic ééns seizoen verbonden aan de Graafschap met een optie voor nog eens 2 seizoenen. In Doetinchem zal hij de concurrentie aan moeten gaan met Jim van Fessem.
Grapjas, deze tijden zijn hier voorbij.;)
In het nieuwe beleid staat onder andere dat De Graafschap géén geldschieters meer gaat halen.
Dit soort namen doen me denken aan Sousa die 2 jaar terug bij ons speelde.
Keveca
8 april 2007, 12:52
van Emmerik en Grot zijn transfervrji, misschien wat voor jullie?
Kralinger
9 april 2007, 14:05
van Emmerik en Grot zijn transfervrji, misschien wat voor jullie?
Bij ons viel Grot aardig tegen, ik denk dat hij beter naar de eerste divisie kan.
Juni88
9 april 2007, 22:50
Natuurlijk jongen, A: Limburgs Dagblad heeft er nergens over, B: een échte journalist zal nooit een taalfout als deze maken
super_DTC
11 april 2007, 10:30
Officieel nieuws uit de VI in een interview met Han Berger..
De Graafschap wil er sowieso nog een verdediger en 2 middenvelders bij hebben, er zijn ook al verre onderhandelingen met Paul de Lange van RBC.
Wat denken jullie van de volgende mensen als versterking, realistisch ?:
- Kolk (ADO)
- Cornelisse (Groningen)
- V.d. Haar (RKC)
Voor de duidelijkheid:
- Fränkel (V*tesse) staat NIET op het lijstje van De Graafschap
- Marcel van der Sloot is overeengekomen voor 3 jaar maar moet nog worden gekeurd, als dat ook goed gegaan is dan is hij onze 1e versterking.
- Powel heeft een vernieuwd contract gekregen maar hij wil wachten op interesse van andere clubs.
Dit is allemaal 100% officieel !
B.W.Viking
11 april 2007, 12:30
- Kolk (ADO)
- Cornelisse (Groningen)
- V.d. Haar (RKC)
Kolk zou voor De Graafschap een aanwinst zijn, maar of hij zelf wil? Ik denk dat hij óf bij ADO blijft spelen of op z’n minst naar een middenmoter verkast. Vitesse had meende ik belangstelling.
Die andere twee namen zijn wel realistisch. Cornelisse is absoluut een aanwinst, zo heeft hij vorig seizoen wel aangetoond. Schijnt wel dat hij mentaal het momenteel moeilijk heeft. V/d Haar is ook zeker haalbaar, maar is dat wel een aanwinst? Het is niet een speler die veel doelpunten scoort.
Overigens zou De Graafschap wel eens kunnen kijken bij Heerenveen. Will Johnson en Bo Storm vertrekken en zijn misschien wel interessante spelers. In de beloftes lopen sowieso wel een aantal goede voetballers rond en De Jonge kent een aantal ook wel van zijn Heerenveen-periode. Al kan ik me voorstellen dat De Jonge al eens daarover heeft nagedacht.
Btw, hoe doet Lasse Schöne het eigenlijk?
super_DTC
11 april 2007, 17:29
Lasse doet het echt perfect, zelf vind ik hem samen met Volmer en Hese de beste speler dit jaar.
De mogelijkheid om spelers van Heerenveen naar De Graafschap te halen is al heel vaak te sprake geweest en het lijkt mij een goed idee.
Vanmiddag is Marcel van der Sloot door de keuring heengekomen en is nu officieel onze 1e aanwinst..
Kolk zou een perfect aanwinst zijn, Cornelisse ook.
Maar over v.d. Haar heb ik zo mijn twijfels... ;)
super_DTC
13 april 2007, 16:42
Resit Schuurman naar De Graafschap
De Graafschap heeft, onder voorbehoud van medische goedkeuring, voor de komende twee seizoenen Resit Schuurman vastgelegd. De 28 jarige verdediger/middenvelder speelt op dit moment bij FC Twente, en speelde eveneens bij Go Ahead Eagles en NEC.
Resit is vanavond aanwezig bij de wedstrijd De Graafschap – FC Volendam.
Bron: superboeren.nl
Kan éen van de tukkers mij vertellen of dit een versterking voor ons is, lijkt mij wel..
grolschtukker
13 april 2007, 16:48
Zeker geen slechte speler. Ik denk dat het wel een aanwinst voor jullie is. Kan rechtsback, als rechtshalf spelen. Hij kwam bij ons gewoon niet meer aan spelen toe omdat we betere spelers hebben.
douchekop
14 april 2007, 17:26
Kolk zou voor De Graafschap een aanwinst zijn, maar of hij zelf wil? Ik denk dat hij óf bij ADO blijft spelen of op z’n minst naar een middenmoter verkast. Vitesse had meende ik belangstelling.
Kolk is de afgelopen jaren (met verschillende clubs) een paar keer kampioen van de eerste divisie geworden. Als hij nu naar De Graafschap gaat kan hij voor de 2e keer op rij degraderen.
Natuurlijk jongen, A: Limburgs Dagblad heeft er nergens over, B: een échte journalist zal nooit een taalfout als deze maken
Om maar te zwijgen over eens seizoen, de Graafschap (meerdere keren), mede daarom[/i] (daardoor), [b]5e (cijfers van één tot en met twintig vol uitschrijven)(deze fout wordt ook gemaakt bij 2 seizoenen) en [b]Jim[/i] van Fessem (is Jimmy toch?). Mooi bericht in elkaar geflanst hoor ChariFansteas, grammaticaal alleen totaal niet kloppend.
Thiago
14 april 2007, 19:29
Schuurman is wel goed voor de graafschap maar bij twente kwam hij toch niet aan spelen toe dus ja.
Jullie krijgen de Canadees Will Johnson er voor volgend seizoen bij. Hij heeft zn contract bij Heerenveen met 2 jaar verlengd (met een optie voor nog 2 jaar) en zal het komende seizoen aan De Graafschap verhuurd worden. Ik denk dat dit voor alle drie de partijen een goede zaak is. Johnson kan zich een seizoenlang op eredivisie niveau bewijzen. De Graafschap heeft er een zeer bruikbare, scorende speler bij en Heerenveen kan toezien hoe hij zich ontwikkelt tot misschien een basisspeler bij Heerenveen.
B.W.Viking
24 april 2007, 14:52
Overigens zou De Graafschap wel eens kunnen kijken bij Heerenveen. Will Johnson en Bo Storm vertrekken en zijn misschien wel interessante spelers.
Lezen ze mee? :^^
Goed bericht. Johnson kan groeien, De Graafschap kan z'n diensten gebruiken en wij kunnen er later mogelijk van profiteren. Ik ben er wel tevreden mee.
claret&blueman
25 april 2007, 14:26
nog even doorshoppen en de graafschap heeft in potentie een selectie om keurig in de middenmoot te eindigen volgend seizoen.
super_DTC
25 april 2007, 14:26
Derde 'aanwinst' alweer, is dit een goede speler?
B.W.Viking
25 april 2007, 14:40
Derde 'aanwinst' alweer, is dit een goede speler?
Johnson heeft dit seizoen dertien competitieduels gespeeld en één doelpunt gemaakt (NEC-uit). In de beloftes heeft hij 15x gescoord, wel 9x in de beker overigens. Ik bezoek de beloftes tegenwoordig niet meer, maar mijn indruk is wel positief. Ik denk dan ook dat hij een aanwinst is voor De Graafschap.
heracles_n'dal
25 april 2007, 15:10
Ik denk ook wel dat Johnson een goede speler is voor De Graafschap, ik had hem zelf graag wel naar Heracles zien komen als Schilder en Quansah waren weggegaan..
grolschtukker
27 april 2007, 18:27
Vidarsson naar de Graafschap. Uitstekende aankoop van de Superboeren. Had altijd wel het idee dat hij hier het niveau aankon, maar gewoon 4 uitstekende middenvelders voor zich had. Zou wel redelijk wat verdienen, daarom mocht hij zeker weg.
De Graafschap is goed bezig zo. Ze hebben denk ik nog wel een goede centrale verdediger nodig als ik hun selectie zo zie.
super_DTC
29 april 2007, 13:22
Transfer Cornelisse afgeketst op salarisvoorwaarde
De transfer van FC Groningen-speler Yuri Cornelisse naar De Graafschap gaat niet door.
Cornelisse zou een contract voor drie jaar kunnen tekenen bij de Superboeren. De club uit de Achterhoek heeft er echter een clausule in opgenomen met daarin de voorwaarde dat als de club degradeert, Cornelisse in salaris achteruitgaat. Daar gaat de Groninger niet mee akkoord.
Cornelisse mag Groningen verlaten, ondanks een doorlopend contract. Dit seizoen komt Cornelisse namelijk niet of nauwelijks voor in de plannen van trainer Ron Jans.
Bron: RTV Noord
Net zoals bij v.d. Haar is dit iemand die geen superboer kan worden omdat hij geld belangrijker vindt...
Laat hem maar wegblijven :bier:
ChariFansteas
4 mei 2007, 13:07
Is Jeroen Drost niks voor De Graafschap. Jan de Jonge kent hem vast nog wel. Was tijden het grote talent maar speelt al tijden niet meer in het eerste van SC Heerenveen. Kan die mooi concurreren met Ard van Peppen. Jaartje huren zou de beste optie zijn. Dan kan Drost laten zien dat hij nog genoeg talent bezit en heeft de Graafschap er een goede linksback bij.
frunzel
5 mei 2007, 11:46
Dan zie ik liever Frankel terug in Doetinchem. Bij Vitesse is het schijnbaar helemaal niks, maar in Doetichemse dienst was het absoluut 1 van de beste linksbacks die we ooit hebben gehad. Verdedigend kwam je er bijna niet langs en naar voren toe was hij supersnel en deed hij het vaak nog beter dan de linkshalf en linksvoor. Denk dat hij zich bij Vitesse zich gewoon niet thuis voelt ofzo, want je maakt mij niet wijs dat hij het voetballen zomaar is verleerd.
Niks ten nadele van Jeroen Drost, want die ken ik helemaal niet. Maar met Frankel weet ik in ieder geval dat we een goeie in huis(of weer thuis) halen.
super_DTC
7 mei 2007, 16:40
Vers nieuws vanuit Doetinchem:
Berry Powel blijft bij De Graafschap !!!!
Betaald Voetbal De Graafschap B.V. en Berry Powel hebben overeenstemming bereikt over het aanpassen van het contract van Berry Powel. De looptijd van de nieuwe overeenkomst blijft 1 juli 2009, daarna heeft De Graafschap een optie voor nog één seizoen.
Dit fantastische bericht kregen we vandaag via een persbericht van De Graafschap.....
bron: De Graafschap
Dit is natuurlijk fantastisch nieuws, zal Berry ook op het hoogste niveau veel treffers kunnen maken? :bier:
joel fabregas
22 mei 2007, 14:21
Wie weet..
Verder is Donny de Groot gehaald en vertrekt De Visscher zo goed als zeker naar Aberdeen.
De Graafschap wil Terschegget
Door: Mike Boeschoten
22/05/2007 09:55
De Graafschap wil Roy Terschegget (20) vastleggen. De middenvelder van het beloftenteam van SC Heerenveen trainde al mee. Trainer Jan de Jonge kent hem goed. ,,Ik ken hem nog uit mijn periode bij Heerenveen. Hij is een controlerende middenvelder, type Johan Neeskens."
voetbal24.nl
Goede jonge middenvelder is dit. Controlerende speler met veel duelkracht. Past wel bij De Graafschap denk ik..
frunzel
22 mei 2007, 16:10
De Groot...tja..ik weet het niet. Hij komt altijd zo onhandig over en toch maakt hij ze best wel makkelijk.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel, maar ik had eigenlijk een grotere naam verwacht.
ssvoogel
22 mei 2007, 16:15
Ik heb vandeweek te horen gekregen dat de Graafschap bezig is met een Oekraïner die bij Anderlecht in de spits heeft gespeeld. Nou ken ik de geschiedenis van Anderlecht niet heel goed maar volgens mij moet dat Oleg Iachtouk zijn. Zou voor de Graafschap een hele goede zijn overigens.